Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1089 ggr
spikes
0

God morgon 19/1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nyss fått in mitt snömonster till hund Snodd,han har rusat runt och sovit skönt i snön på tomten ett bra tag nu,då kan man faktiskt komma in och värma sig lite innan prommisen,Spike har också varit ute en stund men kommer in rätt snart och nu snusar han på i sängen.

Idag ska jag handla tåg biljett till på fredag,ska bli kul att åka på en liten resa även om det bara är över helgenFlört.

Ha en fin dag alla!

Trollhassel
0

God morgon!

#0 Mysig vovve detdär!

Idag ska jag förhoppningsvis till IKEA om väglaget tillåter.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

spikes
0

1,Tack ja han är så pigg som han ser ut, våran gosebjörn(när han har tid förstås)Flört.

Ska också ut och slira men här handlar det mest om moddiga körbanor,alltid kul tycker jagCool

Dockan
0

SkrattandeGodförmiddag från kalmar,här har vi fullt med snö,det blir att skotta till Hedvig kommer,va kul med en liten resa,det behöver vi alla ibland.Hej Hopp Lena  fin han e SpikeTungan ute

Hälsningar LENAGlad

spikes
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

3,Fniss det där är Snodden….men här kommer våran älskade gammelman på 12 år SpikeFlört.

fridaas
0

Godförmiddag!

Nu har man varit på långpromenad med vovvan och nere på banken, soc och arbetsförmedlingen och förhoppningsvis lämnat in alla papper som de vill ha. Va hände med att sverige skulle bli ett papperslöst samhälle?!

Ska även försöka se om man kan åka ner och köpa en sele till Celine, då vi ska börja spårträna när snön har försvunnit. Någon som har förslag på vad för sele man bör använda?

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

spikes
0

5,Beror på vad och hur hon ska söka,själv använder jag ett vanligt promenad sele när jag gör det,och då har jag ingen hund som drar i spåretFlört

zabelle
0

Hallå!

Kommer precis in från kvällspromenaden med hunden. Det sista han lyckas med innan vi går in är att ta ett jätterace i snön, halka, och bli halt….. Håll tummarna att han inte gjort sig ordentligt illa!!!

Ska avvakta lite och se om han svullnar…eller att det blir bättre.

Zabelle   

AnnL
0

God kväll!

Har handlat på förmiddagen, sen varit i skogen nästan två timmar med Silver.

Även om jag längtar till våren är det skönt att kunna gå överallt i skogen nu utan att vara rädd för ormar, o inga fästingar finns det heller.   Flört

# 7 Hoppas det inte är så farligt med Hebbe. Håller tummarna. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0

7,Kan vara som med Spike,ta lugna koppel prommisar ett tag…håller tummarnaFlört.

zabelle
0

#8, 9, Nu kan vi pusta ut. När han vilat en stund så haltar han inte mer. Gissar att han sträckt sig bara, men jag hann bli ordentligt orolig.

Zabelle   

spikes
0

10,Skönt,men jag råder dig att ta det piano ändå någon dag,Spike haltar inget alls i början när man går ut,men börjar efter ett kvarter och då är det bara att gå hem.