Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: hundträffar
Läst 1772 ggr
[Empisen]
0

Ny träff i Stockholm?

Sist vi planerade en träff så blev den inställd pga att några inte kunde komma, nu kan vi väl försöka igen? Glad

Den får helst hålla till i Stockholm.. Vi kan bestämma tillsammans vart i Stockholm.

Sen så bestämmer vi även dag och tid tsm.

Så kom igen nu! Kom med förslag Skrattande

Moa-16
0

Hm, kan vi inte ha en träff i Eskilstuna istället. Bor dom flesta här i stockholm?, eller är det för att du bor i stockholm, det blir just stockholm?, haha :P

sara7012
0

Vi som bor i närheten av eskilstuna kanske kan ha en egen träff? Jag bor i köping :)

spikes
0

1,Starta en ny tråd om en träff i Eskilstuna då i stället.

2,Jättebra förslag,hade jag bott kvar i Hallstahammar hade jag kunnat komma medFlört.

Moa-16
0

Iofs känns det lite kallt nu.. Annars skulle Tinka behöva någon 'duktig' hund att träna lite med ;) Känner bara folk med hundaggressiva mer eller mindre.

[Empisen]
0

#1 Tycker som Spikes att du kan starta en egen tråd då Flört Vill ha i stockholm just för att det blir för långt att åka för mig annars..

Moa-16
0

Självklart kan jag starta en ny tråd! Undra bara, men ursäktaWink)

[Empisen]
0

#6 Inget fel med att undra, sa bara vad jag tyckte Flört

Moa-16
0

#7 Ja, men nu hade jag ju fått höra det från #3 redan Oskyldig, Tänkte bara, dom flesta, träffar är ju just i stockholm. Men jag kanske ska ta & flytta ditt. Det är där allt händer,haha. ;)

spikes
0

Nu återgår vi till  denna tråds ursprung!

Lena Medis på bif…

AnneN
0

Fixade rubriken så att det blir tydligare att det gäller stockholmsområdet.

De som vill anordna träffar på andra platser i landet är välkomna att starta egna trådar om det. Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Denna kommentar har tagits bort.
spikes
0

Återgå till trådens ursprung!.

Lena medis på BIF.

monicany
0

Jag är nog intresserad av en träff i stockholms området men det beror mest på när var å hur.Glad

[Empisen]
0

#13 Vi håller på å diskuterar vart träffen ska hålla till och när i den här Tråden, var gärna med och ge förslag Glad