Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: utställning
Läst 1515 ggr
3v3r
0

husdjursmässan, blandis uts...

hej :) jag o min lilla bebis ska på blandis utställningen och jag undrar om det är några fler som ska dit?:P

AnneN
0

Jag har antagligen lite för långt att åka som vanligt, men när och var är det?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

3v3r
0

den är 5januari i kista :) afst tyvärr tror jag att man redan måste ha anmält sig, :/ men man kan ju alltid komma dit och titta det finns ju massvis med andra djur :)

AnneN
0

#2 Aha, ja då har jag lite för långt att åka (närmare 100 mil)

_**/Mvh Anne

Karizma
0

Kul hoppas det går riktigt bra för Er :) Ska inte dit o se tyvärr hade vart kul annars.

Svea-
0

japp… min dotter ska ställa vovve där.själv hade jag inte råd eft julen…   :(

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

3v3r
0

#5 va trevligt:) fast det var ju synd att du inte hade råd efter julen men det kommer ju fler utställningar som tur e:P

Svea-
0

# 6 visst e det så.. jag blir bara så barnsligt ledsen när jag ej år som jag vill.. har ej så mkt jag lägger "x-tra pengar på.. å jag ser fram emot bla denna utställningen i ett år… å sen blir det ej av… då blir jag lessen i ögat..

i vilken klass ställer du? kanske kan säga HEJ till varndra!!

3v3r
0

jo men det är ju altid så när man ser fram emot nånting, man blir besviken det är väl lite det som gör oss mänsliga antar jag :P

Vi ställer upp i unghund 1 :)

3v3r
0

kummin kom 1 i sin klass :D och han pappa vann bis  :) är jätte nöjd med den här dagen, förutom med att jag vfick veta av min mamma att jag blivit fotad när jag tränade lite Freestyle med kummin, inte så jätte kul men men sånt man får stå ut med :P

AnneN
0

#9 Grattis! Glad

_**/Mvh Anne

Svea-
0

Jättegrattis!!!Då tror jag att vi såg dig…lite osäker Skäms Kan du inte lägga in en nytagen bild på kummin?

Min dotter kom på plats 5 i sin klass oxå!Första ggr för både vovven & dottern,mamma/"matte" så stolt!

3v3r
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vilken klass var hon med i?:)  

här har du en bild på oss från utställningen:P

Svea-
0

jaaaaaaaaa då såg jag er!! jättefina båda två!Sigge som min dotter ställde är 8 år så det blir väl senior klass?

3v3r
0

jo ssigge stardust i senoiorklassen såg ja:) han var jätte fin:P

det roliga vara att kummin pappa fjant vann ju bis, jag tror han oxå var med i seniorklassen

Svea-
0

jaaaa SiggeKyss Ååå…pappa Fjant e oxå in!! kul å se er i alla fall!! nästa ggr ska jag försöka komma i håg å säga HEJ på er oxå!Skäms

3v3r
0

jo de ska jag oxå försöka:P