Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1734 ggr
AnneN
0

Go´kväll 15/1 -10

Go´kväll på er alla Glad

Hoppas att ni haft en bra dag i dag! Min dag har varit ganska lugn, barnen på dagiset har varit snälla och relativt lugna (med tanke på att de är mellan 1-5 år), det enda som inte gått som jag vill under dagen var att bussen jag brukar åka med aldrig dök upp imorse, men turligt nog så går det en 10 minuter senare också.

En annan sak som inte gått som jag velat är att Velvet började löpa idag så mina planer för helgen gick i stöpet Rynkar på näsan Hade tänkt åka till Öjebyn och träna hund imorrn och på Hundhuset på söndag. Även om det är tillåtet att vara där med löptik om man använder tikskydd så väljer jag att inte ta med min tik då hon löper.

Jag tänker på alla stackars hanhundar och dess ägare som kan få det jobbigt med löptik i närheten, har ju själv haft en tiktokig hane så jag vet hur jobbigt det kan vara.

Men vad 17 ska jag nu hitta på med all överbliven tid i helgen?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

Vad du är snäll Anne…annars är det ett ypperligt tillfälle att träna sin hane för löptikFlört

AnneN
0

#1 Jo fast många på dessa träningar är i mer akut behov av att träna på annat innan de utsätts för något sådant. En del är jag inte ens 100% säker på om de skulle lyckas hålla kopplet då det är knappt de klarar det då det inte är löptikar.

_**/Mvh Anne

spikes
0

2,Jag nästan förstod detSkrattande,ville retas lite baraTungan ute

AnneN
0

#3 Jo jag förstod det Flört

_**/Mvh Anne