Godmorgon alla pigga;-) 15/1
Hoppas ni har sovit gott
.
Det har som vanligt inte jag
,att vrida och vända sig och trava upp och ner ur sängen på natten har blivit mode för mig,känns som jag är småbarnsförälder på nytt
,kan inte skylla på hundarna heller för dom sover som stockar gääääsp!
.
Idag ska jag vara ute en hel del,och kombinera det med att måla lilla hallen…haha får väl se var det blir mest gjort
.
Ha en fin dag!

Hej hej!
Jag har sovit som ett litet barn!
Hundarna snarkandes nedanför sängen och katten på magen..
Nu kom jag nyss in från två timmar lång promenad med Sam, Riqo och Thomas bjässe Catar.
Det drar åt det varmare håller idag till Riqo's stora lycka. Hon som fryser så, men idag behövdes inget täcke.
Vi ska åka och handla, bara Thomas kommer hem och sen blir det till att göra klart köket!
Äntligen, ska bli så skönt att kunna använda det på riktigt igen, hehe.
Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!
Godmiddag!
#0 Jaha då ska du få lite annan färg på både hår och annat i dag igen. 
Kom hem vid 12 tiden i går kväll efter ha varit hos en kompis. Sen hade jag handlat kött som jag var tvungen att göra vid o stoppa i frysen innan jag kom i säng. Men sen sov både jag och Silver till kl. 10 idag.
Har inget speciellt på programmet idag mer än skogen.
Har lite garderober och sekretärlådar som skulle behöva lite röjning. Men bara jag öppnar o tittar stänger jag lika fort igen.
Men det är väl bara att ta tag i det hela. Skönt när det väl är gjort.
Ha en bra fredag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
3,Ja just det alldeles riktigt
,städa nu dina fina lådor du har därhemma
…kram på dig!
Goddagens!
Idag vaknade iaf jag ovanligt tidigt, redan vid 8, det var ett bra tag sen det hände..
Men vaknade av att blåtirar jag fick av hunden igår (hon hoppade upp och slog tassen i ansiktet av misstag när jag kom hem igår), gjorde fruktansvärt ont, hade nog råkat peta till det imorse..
Me ndet blev en promenad i solskenet med båda vovvarna och sen ner till stan och lämna in de sista papprerna som behövdes lämnas in och sen blev det lunch hos mormor.
Snart kommer även Jocke och hämtar hem sin hund som jag har vaktat i lite mer än en vecka nu, ska bli skönt attt bara ha en att ta hand om.
Trevlig helg!
Goddagens!
Här blir det bara varmare o varmare….så skönt, nu är det på väg mot rätt håll…..läääääängtar till våren…..
Tog med mig kameran idag, o passa på att ta lite vinterbilder, för nu är det så vackert med all denna mysko frost på träna….här är en bild på särbon som håller Frisco…denna väg brukar vi gå på varje dag på promenaden….
Ha en fin helg alla där ute….
Eija