Godmorgon Torsdag 14/1
Tänk att vi är redan inne i mitten av Januari. Nu har väl de flesta slängt ut julen och den barrande granen?
Idag ska jag åka och storhandla efter jobbet, det börjar eka i kylen. Ska passa på att köpa lite nya blommor också nu när alla julgrupper har åkt ut.
Ska försöka hinna bada min mycket skitiga hund och båda katterna också i kväll. Man kan lika bra ta alla 3 när man ändå håller på. Det gör lika ont i ryggen efter en som efter alla tre i alla fall…
Nån som har nåt bra tips hur man slipper ryggont när man badar djuren????
Zabelle

Tiden går så fort så jag hänger inte med! Jag ser ut som en boll med några tändstickor i, med min stora gravidmage. Såhär såg jag inte ut för en månad sedan! Bara ca 6 veckor kvar nu.
Julen har åkt ut, det gjorde den för en vecka sedan. För mig så får gärna januari vara en julfri månad och början på något nytt. Tänk, snart är det vår!
Idag är det scones som gäller. Ska bjuda min syster som kommer på besök.
#0 Detdär med ryggont och djurbad är svårt tycker jag. Man skulle ha ett braoch stadigt bord att ställa hunden på i duschen. Katterna har jag tagit i vasken.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Godmorgon Zabelle, Trollhassel och ni andra som inte hittat hit än!
Julen slängde jag ut förra veckan. Känns som våren kommer närmare när julen är bortstädad.
Igår var jag och Silver uppe på åsen i över två timmar. Promenad, lydnad och lite spår så han var ordentligt trött i går kväll.
Här är det -2° och det ser ut att kunna bli en solig dag. 
Blir skogen idag sen ska jag träffa en väninna i kväll.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Morrn på er!
Här skiner solen just nu får väl se hur länge det håller i sig,ska ta en prommis strax med bägge,kan ju inte gå så långt ännu när Spike är med,så Snodden och jag får ta långturer på kvällarna i stället.
Sen blir det lite pyssel på dagen,har ännu inte bestämt vad.
Ha en bra dag alla!
Goddag
Här är det mulet och trist =/
Men hundarna verkar inte klaga för det, de har nyss haft världens busryck i lägenheten, så ett under att saker och ting står kvar där de ska.. Idag blir det till att åka ut i skogarna och hämta mer färskfoder, förhoppningsvis kan det även bli en sväng till stadsparken så att de får springa av sig, eller eventuellt skogen..
Längtar även tills på lördag, då kommer Celine's kullbror och familj hit 

Har varit ute och valsat lite i vinterkylan. Nu är jag trött och ska ta det lugnt resten av dagen.
Fick just reda på att en kompis har fått MS. Känns jättekonstigt…vet knappt vad det är förutom att det förmodligen inte är så kul att dabbas av :(
Med Vänliga hälsningar
5,musklerna förtvinar

#6 Av MS? Tydligen blev han plötsligt förlamad i halva kroppen. Han ligger på sjukhus nu. Han har en ovanligt agressiv form som bara drabbat 300 svenskar. Han kommer aldrig bli bra
Jag hatar sånt här!
Med Vänliga hälsningar
7,Ja jag har också en vän som har blivit svårt sjuk i ms på bara ett par månader,men för honom går det lite långsammare än för din vän.

#8 De är en obehaglig och hemsk sjukdom. Man vill kunna hjälpa, men man kan inte göra ett skit. Plötsligt blev han förlamad i halva kroppen, pang bom, och kan inte röra på ena ögat. Det är som en mardröm…men som man inte kan vakna upp ur.
Med Vänliga hälsningar

Trollhassel, hittade denna sida där du kanske kan få lite mer info om vad MS är http://www.ms-guiden.se/MS-guiden/
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

#10 Tack Anne!
Med Vänliga hälsningar