Högljudda gäspningar :)
Är det någon mer här som har en hund som nästan skriker när den gäspar ha ha ha…
När Wilma gäspar har hon ett högljutt aaaaaoooooo….. 
Haha min Shiva gör oxå så ! :)
Det är så gulligt ! På kvällarna när hon är trött och tycker vi ska sova stirrar hon in i mina ögon och sen gäspar jätte högt flera gånger på raken :D

Hi hi hi, kul att höra att andra gör det :) Det e dock inte speciellt roligt på morgonen i trappuppgången när hon sträcker på sig och nästan skriker ha ha ha… Vad ska grannarna tro :))
haha, här har vi en som kan gäspa fast kanske inte så där jätte högt men visst hör man vad hon menar. Gå o lägg dig så kan jag få lite kli på magen :D Ser du jag är trött smittar av sig mycket GÄSP!
Japp. Har en här hemma som sjunger när han gäspar. Låter roligt, men kan bli störande oxå om det upprepas ofta.
Samma här bägge 2 gäspar så jag får höja tv,n annars hör jag inte vad som sägs

Prillan piper till och Jelisej låter Aaaooo :)
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Min Rinoa hade en hel massa ljus för sig..
Aooooooooooooooo när hon gäspade, knorrade när hon stäckte på sig och höga suckningar när hon vände på sig i bädden, haha.
Eller hel vanliga "gnäll" - nästan som piiiip

Åh, mammas BimBim suckar och stönar också när han vänder på sig :)
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Ja min hund gör det ibland.Låter roligt.
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Haha, ja, båda mina vovvar brukar låta så, men oftast Hugo, tycker det är så gulligt 
# Silver låter också något ditåt när han gäspar. Det är riktigt högljudda gäspningar. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.