Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 2232 ggr
Bekarim
0

Högljudda gäspningar :)

Är det någon mer här som har en hund som nästan skriker när den gäspar ha ha ha…

När Wilma gäspar har hon ett högljutt aaaaaoooooo….. Tungan ute

sali
0

Haha min Shiva gör oxå så ! :)

Det är så gulligt ! På kvällarna när hon är trött och tycker vi ska sova stirrar hon in i mina ögon och sen gäspar jätte högt flera gånger på raken :D

Bekarim
0

Hi hi hi, kul att höra att andra gör det :) Det e dock inte speciellt roligt på morgonen i trappuppgången när hon sträcker på sig och nästan skriker ha ha ha… Vad ska grannarna tro :))

Karizma
0

haha, här har vi en som kan gäspa fast kanske inte så där jätte högt men visst hör man vad hon menar. Gå o lägg dig så kan jag få lite kli på magen :D Ser du jag är trött smittar av sig mycket GÄSP!

Soffe
0

Japp. Har en här hemma som sjunger när han gäspar. Låter roligt, men kan bli störande oxå om det upprepas ofta.

spikes
0

Samma här bägge 2 gäspar så jag får höja tv,n annars hör jag inte vad som sägsGlad

Trollhassel
0

Prillan piper till och Jelisej låter Aaaooo :)

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

[Hilo]
0

Min Rinoa hade en hel massa ljus för sig..
Aooooooooooooooo när hon gäspade, knorrade när hon stäckte på sig och höga suckningar när hon vände på sig i bädden, haha.
Eller hel vanliga "gnäll" - nästan som piiiip

Trollhassel
0

Åh, mammas BimBim suckar och stönar också när han vänder på sig :)

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

MaaariaS
0

Ja min hund gör det ibland.Låter roligt.

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

[Empisen]
0

Haha, ja, båda mina vovvar brukar låta så, men oftast Hugo, tycker det är så gulligt Glad

fridaas
0

Celine brukar gnälla när hon gäspar :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

AnnL
0

# Silver låter också något ditåt när han gäspar. Det är riktigt högljudda gäspningar. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.