Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 814 ggr
AnnL
0

Godmorgon 10/1

Här har äntligen kylan släppt taget för denna gången, ca 0° så idag kan jag ta Silver till skogen igen. Glad

Fick bära honom i förgår när det var -14°. När han gick på den saltade vägen halta han. Stoppa honom under jackan sen fick han sitta där tills vi kom hem.

Vad har ni för planer denna söndag?

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

fridaas
0

Godmorgon

Här är det -4°C och vi ligger kvar i sängen fortfarande, en hund på var sida då jag är hundvakt åt en kompis hund.

Ska snart åka till pappa och fira min bror som har fått för sig att han ska fylla år Tungan ute

Sen blir det nog långpromenader när jag kommer hem.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Dockan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SkrattandeFy för kallt ni har däuppe,idag blir det nog en liten slappadag,är hundvakt till en liten sötis så en långrunda tillsammans ska vi ta,sen blir det trimmning o bad,jag är ju mycket intresserad av pälsvård då mina katter berhöver ofta för att vara fina.Ska pröva nytt shampoo idag,jag kommer först att lägga en Bio-Groomeinpackning o avfetta henne med Gopp,sånt är kul det.LenaFlört

Hälsningar LENAGlad

spikes
0

Godmorgon!

Idag blir det prommis med vovvsen och inte så mycket mera,är en väldigt trött människa nuförtiden.

2,En undran…är det hunden du ska avfetta?

AnneN
0

Hejsan Glad

Rätt skönt ute nu när vi istället för -29 grader har strax över +0 grader Skrattande

Hade tänkt åka till Hundhuset idag eftersom det är årets första socialträff där, men är förkyld igen så det blir att stanna hemma och ta det lugnt, kanske en sväng runt parken med Velvet.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Freke
0

Godag.. Har precis varit ute på en vända och det var inte så kallt i Stockholm idag men fuktigt så det blev kallt ändå..

Men -5 och mulet.. så snart blir det väl halt så inihoppsan istället?!

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

zabelle
0

Gomidda

Har en hund som inte mår bra idag, men jag vet inte vad som är fel… han är bara loj. Ingen feber, inte dålig i magen, verkar inte ha ont någonstans och vill inte äta. Ska avvakta lite och se om jag kan lura i honom lite mat i alla fall.

Man blir lite orolig när vovven inte är kry.

Zabelle   

isla
0

God eftermiddag! -7 hos oss i Roslagen idag. Känns riktigt varmt, nästan så jag blev svettig av stalljobbet. Undrar hur plusgrader kommer att kännas. Obestämd

Idag kan jag gå ut och ta en långpromenad utan att frysa ihjäl. Känns riktigt bra! I övrigt står städning på schemat idag (som vanligt). *suck*

Bekarim
0

Härligt när kylan släppt taget, jag och Wilma tog en promenad längs strandpromenaden, härligt :)

Annars har vi hälsat på mina föräldrar och mest slappat vilket kan vara rätt skönt en söndag.

AnnL
0

# 6 Hoppas att Hebbe kryar på sig. Jag och Silver skickar krya på dig kramar.Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0

6,Hoppas han kryar på sig,själva blev vi livrädda idag för Spike gjorde sig så illa så han skrek i högan sky i skogen,så vi får hoppas han kryar på sig annars blir det ett vett besök.

zabelle
0

#9, 10 Tack tack!

Vi var på besök i hundens "gamla hem" igår, vovven blev väldigt orolig och ängslig så vi fick åka hem. De har skaffat en liten katt som han blev jätterädd för, trots att han är van vid våra 2 katter hemma. Katten var väldigt snäll men nyfiken. Hebbe gömde sig till och med bakom barnbarnen som han normalt inte gillar alls.

Tror ni det kan vara det som hänger i???? Han har ätit nu i alla fall och han är pigg när vi går ut. Bara inomhus som han beter sig lite märkligt fortfarande.

Zabelle   

Karizma
0

söt platnos du har #2 :)