När valpen kommer
En liten fråga,får ju hem en liten valpis om 3 veckor,då jag är dagmatte åt en liten Jack Russel hur länge ska man vänta innan dom båda träffas här hemma,har hört att det ska vara länge va tycker ni duktiga här inne,tackar på förhand.Lena
Hälsningar LENA

Oftast brukar det rekomenderas att inte låta valpen träffa främmande hundar förän den fått 12-veckors vaccinet.
Men om valpen blivit vaccinerad vid 8 veckors ålder och din daghund är ordentligt vaccinerad, frisk och snäll så skulle jag nog säga att du bör vänta minst en vecka iallafall innan du börjar ha varken främmande hundar eller främmande människor hemma hos dig så att valpen hinner göra sig lite hemmastad och trygg med sitt nya hem och med dig.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Håller med #1
Sen får du ju se lite till hur valpen verkar vara med. Vissa kan behöva längre tid för att boa in sig.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
tack för tipsen,du är så duktig aNNE MED ATT SVARA ALLA HUR ORKAR DU MED DET.hÄLSNINGAR lENA
Hälsningar LENA

#3 Tack
Jag tycker att det är otroligt roligt och givande att få chansen att hjälpa andra då jag kan, det var ju en av anledningarna till att jag startade denna sajt 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!