Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 842 ggr
zabelle
0

Godmorgon 7/1

Så var alla helger över för denna gången. Inga röda dagar på länge, men det blir i alla fall lite ljusare för vare dag.

Jag är så tacksam att min hund sliter sina klor själv så jag inte behöver klippa dem. Men sporrarna klippte jag i går. Jag är livrädd varje gång att jag ska klippa för långt. Passade på att smörja trampdynorna också i förebyggande syfte nu när det är så kallt.

Ha en härlig dag och glöm nu inte mössa när ni går ut i kylan Flört 

Zabelle   

AnneN
0

Morrn!

Blev väckt 2 timmar innan väckaren skulle ringa, av ena katten som tyckte att det var en utmärkt tid att börja gå omkring och prata högt kl 05:45 Skrikandes

Ont i ena axeln och nacken sedan igår vilket resulterat i spänningshuvudvärk.

Ont i halsen och snuvig så förkylningen är nog på väg tillbaka igen Rynkar på näsan

Ute är det -28,9 grader, tur att det inte är så långt till busshållplatsen iallafall.

Hoppas att min dag fortsätter bättre än den börjat. (Ja jag är gnällig idag).

Önskar er alla en riktigt bra dag Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

zabelle
0

#1 Min klocka ringer 05:00 och jag håller med dig… det är ingen hit! Stackare, du verkar åka på varenda förkylningsvirus som barnen på ditt jobb har, men du blir snart immun!!

Zabelle   

AnneN
0

#2 Ja jag har alltid varit extremt känslig för förkylningsvirus, tror inte jag blir immun mot dem någonsin, men hoppas kan man alltid.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

fridaas
0

Godmorgon!

Idag ringde min klocka vid 7, jag som tyckte det var alldelles för tidigt Tyst Men jämför man med era så är det ju värsta sovmorgonen…

Men idag har jag äntligen fått ett svar från soc, som iofs innebar lite mer väntan, men jag vet att jag kommer kunna betala hyran även denna månaden och djurmat..

Hundmat ska ringas och beställas idag med.. dock så har hon börjat äta dåligt igen och är inte alls lika intresserad längre.. även att hon verkar vara hungrig då hon går och snor kompisens hunds torrfoder, det gjorde hon inte innan hon fick färskfoder Obestämd

Men ha en bra dag alla!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

AnnL
0

Godmorgon Zabelle och alla andra hundvänner.

Här är det -10° och solen börjar titta fram.

Ska åka och köpa forogenvärmare idag så vi har någon reserv om strömmen skulle försvinna.

Skogen en sväng om det inte är för kallt.

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.