Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 837 ggr
zabelle
0

Godmorgon 5/1

Jag tassar in tyst så jag inte väcker alla som är lediga Flört

I dag snöar det lite i Malmö men det brukar inte ligga kvar så länge tyvärr.

Ha en kanondag allihop!

Zabelle   

AnneN
0

Go´morron.

Här är det -20,8 grader och jag ska snart gå till bussen för att åka till praktiken. Kort dag idag (10-15), sedan ska jag åka till Djurmagazinet och spendera presentkortet jag fick i julklapp Glad

Hoppas alla får en bra dag trots kylan.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Trollhassel
0

God morgon!

Oroar mig över att min mage inte vuxit som den borde. Känns inte bra. Ska tillbaka till barnmorskan på fredag. Sparkar gör det och hjärtat låter fint…men inte vuxit edan 8 december. Kan bero på att jag varit sjuk men det är klart jag oroar mig. Tänk att det aldrig kan vara helt bra.

Saknar Prillan också. Tänker på henne mycket men hon har det så bra, det vet jag ju.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

spikes
0

Godförmiddag!

Har varit vaken hela natten,försökt somna tills nu men icke,ändå är jag så trött så ögonen faller igen,inge kul med värk just nu.

Här har det snöat järnet sedan kla 5 i morse -3gr så det kommer säkert mycket,och vovvarna tycker det är så mysigt.

Ska ta en prommis sen så får jag hoppas jag somnar av utmattning.

Ha en fin snökul dag,ni som kanGlad

Karizma
0

2, De bör väga o mäta magen o se så allt är bra. Var du inte hos barnmorskan igår? De bör ju säga till om det inte står rätt till, så var inte så orolig. Har flera kompisar som haft små bäbismagar o får friska pigga små bäbisar. Glad

Go förmiddag!

Kallt är det här med så idag åkte skorna på -18 ute och chanel ville gå snabbt idag, trist att hon inte gillar kylan så mycket trode det då hon inte älskat varm sommar men men. Hon bajsa o kissa snabbt men vi gick iaf en extrasväng för röra på sig är bra. Skorna föresten sitter inte så himmla bra på baktassarna Rynkar på näsan Så jag ska spana efter andra skor eller om jag ska försöka spana om man kan göra något åt dessa, lite mindre. Sov som en korv i natt igen ursh vad det är trist kan inte somna vid 6 kolla jag kl senast så hela 3 tim sov jag. Men städ står på listan idag ont måste. Bäst o sätta fart för vid 14-tiden är jag väl slut o langom klonk i nöten :D //Må så gott alla

Trollhassel
0

#4 Jo, hon mätte magen igår och då såg hon ju att den inte vuxit alls sedan sist (8december). Tidigare har den ju vuxit normalt. Jag har ju inte mått så värst bra på sista tiden så hon trodde att det berodde på det…men jag skulle vilja veta säkert. Dessutom vet ju ingen varför jag inte mått bra. Infektioner, virus och grejer är ju bara antaganden.

Med Vänliga hälsningar

fridaas
0

Godmorgon

Här har vi precis vaknat efter att ha haft problem med att sova som vanligt.

På schemat idag står storstädning, men först en långpromenad för mig och hunden.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Quiila
0

God eftermiddag Skrattande
Tog en rejäl sovmorgon i morse efter att sambon åkt till jobbet, men nu ska vi strax klä på oss och gå ut i snön en sväng.
Quila är skendräktig för tillfället och ligger mest och sover och känns deppig, så idag tänkte jag köra lite extra hjärngympa och lite mer aktiviering för henne, för just nu tror jag mest att hon ligger och väntar på sina "valpar".
Hoppas att det får henne att tänka på annat för en stund iaf.

~Quila Roze~

AnnL
0

Godkväll!

Här har det snöat hela dagen och ca -1°. Var ute med Silver i skogen drygt en timme. Han älskar att plumsa i snön. Flört

Har varit och handlat och förberett en paj inför kvällen. Silvers uppfödare kommer hit i kväll, och ska stannat tills i morgon.

Så här blir det hundbus med mamma och bror till Silver i kväll Tungan ute

Ha en skön trettonafton.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Trollhassel
0

Nu har jag städat ut julen. Det känns riktigt bra. Nu får våren komma när den vill. Den kommer nog dröja ett tag men det gör inte så mycket för min del.

Med Vänliga hälsningar