Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettinfo-från-andra-ifokussajter
Läst 1649 ggr
ChallisQ
0

RKDHifokus

Hej!

Nu finns det en ny sajt som heter RKDH.ifokus

RKDH står för Riksförbundet för Klassisk Djurhomeopati och här inne kan du prata med diplomerade djurhomeopater och ställa frågor kring homeopati för djur. Kom gärna in och kika runt Glad

http://rkdh.ifokus.se/

spikes
0

Låter intressant,lycka till med sajtenGlad

MoaW
0

Jag hittar inte sajten :S

Har faktiskt provat homeopati på min ena hund, vet dock inte om det gjorde någon större skillnad, men det är väldigt intressant tycker jag Glad

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

ChallisQ
0

#1 Tack så mycket!

#2 rkdh.ifokus.se är adressen

Vad hade/har din hund för problem som du behandlade?

AnneN
0

La till länken i huvudinlägget… Eftersom det är en föreningssajt så finns den inte med i listan bland de "vanliga" iFokussajterna

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

MoaW
0

#3-4 jahaa, ok, tänkte inte på att man kunde skriva in adressen Skäms

#3 Aggressivitet, eller ja, han är väl osäker men reagerar med aggressivitet. Vi misstänker att det blev värre av en händelse när han var valp, så hon trodde att det skulle kunna fungera.

ChallisQ
0

#4 Tack!

#5 Du minns inte vilket medel han fick? *nyfiken*

MoaW
0

#6 jo, vi fick tre olika, har kvar det sista så jag kan kolla imorrn vad det hette Glad först var det nåt mot dom tidigare upplevelserna tror jag (tror det var två olika medel han fick då också) sedan fick vi ett som var anpassat för honom, och sedan skulle det nog vara samma fast starkare tror jag.

ChallisQ
0

#6 Alltid intressant att veta, så kanske jag som djurhomeopat kan lära mig något Glad

Du får gärna komma in på rkdh.ifokus och berätta om din erfarenhet så vi kan kanske svara på varför din hund inte blev bättre eller ge råd om hur du kan gå vidare.

MoaW
0

det ska jag göra Flört