Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1243 ggr
zabelle
0

Godmorgon 4/1

Antar att de flesta nu är tillbaka på jobbet liksom jag. Men det är ju kort vecka så det kommer att bli lite mjukstart.

Har ni haft en bra jul / nyårshelg allihop?

Zabelle   

spikes
0

Morrn på er!

Fast det var länge sedan,har nog slutat sova känns det somObestämd.

Sambon har hela denna vecka ledigt också,så vi får umgås ordentligtGlad.

Här har det varit lugnt med mycket gott att äta,många hundprommisar och bio,vi var och såg Avatar en kanonbra filmGlad.

Idag blir det en god bok och vila,är så trött så ögonen trillar igen stup i kvarten.

Ha en fin dag!

Trollhassel
0

1# Så Avatar rekommenderas? Jag funderar lite på den faktiskt.

Idag är jag i princip frisk, men jag ska ta det lugnt. Bara ett möte hos barnmorskan på eftermiddagen inplanerat, annars blir det film och böcker idag också.

Ha en bra dag!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

spikes
0

2,Jepp den var jättebra,jag brukar normalt inte gilla sådana filmer,men denna var klart godkänd.

AnnL
0

God förmiddag!

ett par minusgrad snö och blåst. Usch. Rynkar på näsan

Skogen i snålblåsten sen sambons barn o barnbarn på eftermiddagsfika så ser min dag ut.

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

fridaas
0

Morrn

Här vaknade man med världens huvudvärk, så blir till att ta det lugnt idag, Celine verkar fortfarande trött efter gårdagens strapatser, då vi först var ute i skogen då hon fick springa fritt 1timme, in och ta det lugnt i 30min för att sedan gå ut och gå igen i skogen i 2.5timme för att sedan åka till en kompis och hans hund då de lekte en massa med varandra..

Var en ytterst motvillig hund att gå hem med på kvällen, var ju mkt skönare att ligga i soffan och sova ju Tungan ute

Idag blir det som sagt en lugn dag, med mkt sömn och kortare promenader, iaf om huvudvärken som fortsätta som den gör just nu, lite hjärngympa för hunden står väl på schemat antar jag..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Svea-
0

Halloj alla glada.

Jaaa,vad säger man,har man tonåringar så har man.Det är nog det enda "vettiga" jag har att säga om den saken.I morse kom jag i säng vid 05.30.Yngsta dottern har vart snäll å hjälpt en kompis i nöd.Så då blev kl 05.30 innan vi kom i säng.Äldsta dottern fick för sig att hon skulle tona håret ljusare.Jag sa det funkar inte så,det får bli slingor då.Det går visst sa hon & åkte med kompisen till H&M.mm…grattis..gumman..när jag kom hem var hon platinablond i hårbotten,sen i följande färger från hårbotten å neråt.blond,röd,orange,ljustbrunt i topparna.Ska väl tillägga att hon är mörkbrunhårig från början.Jag tror dom har blekt håret mer än 10 ggr nu.Jag säger inget mer nu…Dom får själva upptäcka….Men jösses vad hon ser galen ut!

Dagen består nog mest av att få till dagen överhuvudtaget.Den var ju lite galen i går & slutade inte förrän tidigt på morgonen.Så denna dag är som den är…i dag..pust så snurrigt.

Hundarna sover tsm med katterna i soffan eftersom dom fick hundpromis i morse innan jag gick å la mig.

HA en bra dag..

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

zabelle
0

#6  Ser fram emot foto på din blogg! Flört

Skickar lite tålamod till dig Tyst

Zabelle   

Eija
0

Goddagens alla glada där ute i kylan….

Solen har varit så fin hela dagen men det är -15 grader fortfarande… brrrrrrr….. känns såååååå långt till vår o sommar….. ändå har det ju vänt o skall vara ljusare o ljusare…. varför känns vintern så lång o sommarn så kort…hmmmm…

ha det så gott

PS.  ett tillägg för TS antagande till att de flesta är på jobb…Här är en som inte är till förfogandes längre för ett jobb….sjukpensionär, så här är varje dag sig lik..Glad.DS.

Eija

Svea-
0

# 7 hahahahahahaa…hihhiiih….hon skulle nog inte förlåta mig sen.. hahahaha.,..åå tålamod det behöver jag …tackar så mkt! kul att du läser bloggen å lämar GB avtryck!Kram

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.