Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 795 ggr
spikes
0

Godmorgon 3/1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vaknade tidigt kunde inte sova,hade bara bilderna från häxjakten på vargarna på näthinnanGråter,känner mig frusterad och skulle gärna vilja ha tag i dom som bestämt detta!.Nu har i alla fall naturvårdsverket anmält det till EU,men enligt min gissning händer det säkert ingentingRynkar på näsan.

Men..men.. jag ska försöka sysselsätta mig idag så jag skingrar tankarna liteObestämd,Snodden har i alla fall redan fått mig att le på morgonen,det är ju så skönt att följa med matte ut när hon blossar,och då ska det rullas runt och busas trots att klockan bara är halv sex på morgonenGlad,vad gjorde man utan dem!?Flört.

Ha en fin dag allihopa!

Trollhassel
0

#0 Fy, ja. Det är hemskt. Känns som att de är en utrotning på gång. De usla rovdjurshatarna har fått in sin fot och det känns inte bra alls! Jag fattar det inte. Trodde det var ett skämt först. Man kan omöjligt kontrollera att bara kvoten skjuts av…och kvoten…den är för hög alla gånger!

Jag mår liiite lite bättre idag men jag har ont i huvet. Min stackars sambo kom hem från jobbet i natt med hög feber så nu är det hans tur. Stackarn.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

AnnL
0

God morgon!

#0 Förstår din frustration över vargarna jag känner lika dant.

Här är det -14° och strålande solsken. Kallt så in i bomben. Silver tycker också det är kallt. Hoppas att tempen stiger lite under dagen så vi kan ta en lång promenad i skogen. Glad

#1 Krya på er.

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

AnneN
0

-15,4 grader och snöar ute… Varken jag eller Velvet vill vara ute då det är så kallt så det blir lite trickträning/hjärngympa inne även idag.

Blir som alla andra dagar mest bara ta det lugnt, inga större planer för dagen.

Men imorrn är det dags för praktik igen så då ser ni mig inte här föräns på kvällen.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

fridaas
0

Godförmiddag!

Här har vi nyss gått upp och ska strax ta oss ut till min pappa som bjuder på mat idag.

#0 Jag kan bara hålla med dig! Det är så vidrigt!

Under alla år i skolan, har man hört hur lite varg det inns i Sverige och att vi måste öka upp den, och nu ska de få skjuta av en massa Förvånad
Bara för att några ursäkta men lata bönner inte vill lägga om sina staket och ta in sin boskap bl.a.
Fast det vidirigaste i min mening var igår när en av de som sköt den första vargen, inte ens vågar stå för vem han är Skrikandes

Men men Lekeryd om en liten stund och långpromenader i skogen och springa fritt är vad som står på schemat idag!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

zabelle
0

Gomiddag

Idag är det rejält kallt även härnere i skåne. 11 minus och strålande sol. Vi har varit ute på 2 långrundor redan idag så nu sitter jag och tinar i soffan. Hebbe hade gärna varit ute längre, han verkar inte bry sig hur kallt det än är.

I morgon är det dax för jobbet igen, men det är kort vecka med helg på onsdag så det blir mjukstart.

Sköt om er idag.

Zabelle   

Karizma
0

God dag !

Vi har vart ute o gått kollar inte tempen och jag brukar inte frysa på morgonen, annars är jag en frusen person. -13 ute och det kände jag när jag gick vid ån brrrru kallt om kinderna o näsan hoppa över ta på chanel om tassarna men det gick bra Glad Men såg att täcket skulle inte skadat för hon skaka lite om bakbenen lilla pluttan. Fint dag solen skiner funderar på ta lite vinterkort. Ska läsa lite om kamran fattar ju inte så mycket av den måste jag säga Skäms 

0, jag håller med det är sjukt att det ska jagas o rena slakten på varg. och är så trött på att människan ska ta över allt de bara kan roffa åt sig mer o mer de som utmanar ska dö. Här har vi ingen varg men har problem med för mycket vildsvin undra lite hur dom tänkte när de plasera ut svin.