Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1115 ggr
AnnL
0

God Förmiddag 2/10

Då var det den andra dagen på det ny året.

Här är -5° och strålande solsken. Så det blir en lång tur i skogen idag.Glad

För övrigt blir det en lugn dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Empisen]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag!

Här är det ont i halsen och snorigt.. Blev sjuk igår.. Försöker hålla mig varm och ta det lugnt men det är svårt när det är en sån underbar dag ;)
Var ute i hundgården och lekte med Hugo för en stund sen, det tyckte både han och jag var jätte kul.

Har inga planer för dagen.. Ta det lugnt antar jag.. Rynkar på näsan

Skickar med en bild från idag på Hugo.
Ha en trevlig dag!

L1ll4n
0

Idag blir det att gå ut med hunden i skogen och träna :)

spikes
0

Vackert väder här med,blir en tur med vovvsen och bio i kväll,ska se Avatar,får hoppas den är braFlört.

Ha en fin dag alla!

[Empisen]
0

#3 Har sett Avatar, en toppenfilm enligt mig! Glad

spikes
0

4,Vad bra,den var lite lång vad jag förstod så jag får sätta mig vid trappen om jag behöver stå en stund,Jag tror Freke sa att den var bra ocksåGlad

[Empisen]
0

#5 Ja, den är väldigt lång, man har ingen känsel i rumpan när filmen är slut Tungan ute

spikes
0

6,Tack då vet jag att jag ska sitta vid trappen,jag har inte rygg för såntFlört

AnneN
0

-17,7 grader och mulet är det här i Luleå, hade tänkt ta en sväng i parken med Velvet men det var för kallt för hennes tassar så vi får träna lite inne istället idag.

Blir en lugn dag som vanligt, inga planer direkt. Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Karizma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dagens gott folk o vovvar!

vet inte alls hur kalt det är ute men himmla fint väder är det. Jag skulle ta lite kort och tog med mig lilla damen här, kom inte så långt fören hon hörde ett smäll dumdum smällare. Så det vart få kort tagna och en rädd hund som ville gå hem. Men vi har hunnit ta några promenader och vi har njutit av det fina vädret solen skiner med. Ska snart gå o handla lite färs ska göra hemagjorda hamburgare det är så gott. Ha det så gott alla!

Eija
0

Go kvälls!

Här är det - 15 grader nu och kallare skall det visst bli igen…brrrrTyst

Annars så har den andra dagen för i år varit fin o solig….var ute o körde slungan på förmiddagen så att jag fick bort den snön som hade kommit igår….inte så mycket men det känns bättre när det är bort blåst……

Ha en fin kväll allesammans

Eija