Kul bild =)

*asg* 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Hihi 
~Quila Roze~
*asg*
HAHA! 
Hahaha snacka om monsterhund!
hahaha, ser helt galen ut :D
Haha vilken galen bild 
5,Ja jag såg att det var en sån blandning,söt bild
Kom på…
…hoppas att det var OK! CarinaO, att jag satte in en bild jag med…..tänkte inte mig för…..
Eija
9, haha trillar det ner något så är han redo på ta det :D så där var våran chanel med julafton det är ju kanon p ge matten en snubbel tripp med skinkan för allt som hamnar på golvet är mitt anser chanel (matte håller dok inte med)
#10 Självklart går det bra att sätta in egna bilder :)
#11…Nejdå! han är inte alls rädd, utan han gör sådär jämt när jag är i hallen, då ställer han sig mellan benen i kikar fram…han ser sådär lite pillemarisk ut jämt….
#12..som jag skrev till föregående, så är vi i hallen, jag står framför spegeln och sminkar mig, så det är inte något som har trillat ner….
Det är så kul när han har börjat visat sina egenheter mer o mer..och detta är ett av dom…
..han har ju bara varit här i ungefär 8 månader nu, och fyllde ju 3 år på julaftonen..
En annan grej är att som den lillebror han är, så gör han precis som människorna gör…..rets….när han får chansen så tar han Friscos favvoboll, och springer iväg med den…med Frisco efter…under bord o stolar runt runt….tills han tröttnar…då lägger han sig uppepå bollen….fattar ni….uppepå….och tittar på Frisco, ungefär som…..haha, du kan inte ta den…blä. blä blä…..så efter ett tag så brukar Frisco komma till mig o beklaga sig o visa att nu får du hjälpa mig att ta bollen ifrån den där jäkla ungen…..
Så då får väl morsan rycka in om fixa detta…..o alla är nöjda o belåtna…..så där kan dom hålla på inomhus rätt som det är….man kan bara le åt det….och Frisco är ju ursnäll, och det roliga är att däremot så är det han som bestämmer när det gäller annat…..och det vet Milo, så då skulle inte Milo ta något från honom när det är allvar…..
Men under lek så är det på detta viset….och han ver ju att Frisco kommer att springa efter honom, så det är oxå ett sätt att sätta igång lite bus….
14, underbart o ha så bra bushundar som trivs så bra ihop med :) och extra kul när dom har sina tydliga egenskaper så där som retas med :D Vi har ingen vän till våran tyvärr, men kul o höra hur dina grabbar är. Vad jag menar är att så där ståg chanel fast i köket :) Sen jag sminkar mig inte ofta men när jag gör det har jag chanel hackihäl hon verkar veta smink=då ska det göras något smarta rackare :D
#15…Ja visst är dom smarta allt….precis som du säger så brukar dom förstå att något är på gång när jag gör iordning mig….och då mest att vi skall iväg…
Sen är jag så glad att dom kommer så bra överens, mycket bus o lek är det….och ute så är det full rulle för jämnan….
Här är det tafatt så det står härligt till……