GOTT NYTT ÅR 31/12
Fast i natt då
.
Jag vill tacka alla gamla som nya medlemmar,medarbetare och Sajtvärd för det snart gångna året!.
Ett år med både ris och ros,men denna sajt är värd att hyllas för sin normalt goda anda härinne,nu ser jag fram emot ett härligt år till med er alla
.
Nyårs kramar från Lena Snodden och Spike!
Gott nytt år på er alla!
Tycker också att denna sajt är värd att hyllas, tycker det är en trevlig sajt som man gärna återkommer till flera gånger om dagen 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
GOTT NYTT ÅR!!
En underbar sajt, med underbara blandras-vänner <3
Hoppas nästa år blir lika givande & samma trevliga stämning.
KRAM TILL ER ALLA
Gott nytt år! 

Gott nytt år!
~Quila Roze~
Ja, sajten är trevlig, för det mesta, men firar inte nyår, så önskar alla en god fortsättning istället 
Gott Nytt År önskar jag alla Sajtvärdar och dess Medarbetare och till alla andra hundvänner som gör denna balndissajt så trevlig att vara på. 
Ta väl hand om era hundar i kväll. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Då vill jag passa på att tacka alla underbara medlemmar & Medarbetare för det gångna året, ni är underbara, snälla, trevliga, hjälpsamma och underbara 
Gott nytt år önskar jag er alla!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Gott nytt år!!!!
Hoppas ni får massa blöta hund pussar idag och resten av året!!
önskar matte, Mimmi o Bella. + 3 degus tjejer.

Önskar alla värdar och medlemmar ett gott slut och ett riktigt gott nytt år, hoppas att 2010 bringar er lycka och glädje.
Kramar Malin & Wilma
Gott nytt år :)
Gott nytt år!
Gott nytt år! :)
Gott Nytt År till er alla här….och en förhoppningsvis fin fortsättning…
Och även en önskan om att det blir så lite smällare som möjligt för min lilla kille är så skotträdd…bor som tur är i ett lugnt område…men tyvärr så hörs smällarna ändå upp till oss nerifrån sjön….där det skjuts lite…..och visst är det vackert, inte för det….
God Fortsättning och Gått Nytt År!
Idag kommer tyvrr det bli tufft att få ut Chanel som ligger o skakar under sängen dumdumdum smällare ute, stoppat bommul i öronen och har på tvn samt radio. Men det har inte hjälp vi är hemma idag ätir gott och mys sen med. Kommer allså INTE ge mig ut o se smällare vi ser så bra när vi bor vindsvånging :)

Gott nytt år! 
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

, Nä, skämta bara, tror jag inte ;) 
* Men hoppas ni får det bra dom sista 30 minuterna, så hörs vi nästa år ;)