Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 587 ggr
AnnL
0

Godmorgon 30/12

Kallt o pinblåst usch.

Silver är helt återställd och min rygg börjar bli bättre. Det är väl så det ska vara. Börja ett nytt år utan krämpor. Glad

Idag ska jag och Silver åka och hälsa på hans bror och mamma. Ska först gå en tur i skogen sen ska vi mattar åka till stan och luncha o titta på lite mellandagsrea. Tungan ute

Vad har ni för er dan före nyår?

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Trollhassel
0

Jag ska fika med en kompis, sen ska jag ut till landet. Det ska bli mysigt. Dock känner jag mig trött och slut i kroppen men det kan väl vara så i slutet av graviditeten. Ska försöka hålla tempot nere så att blodtrycket inte blir högre än vad det är nu.

Igår var vi på bio och såg Luftslottet som sprängdes. Vilken lycka! Älskar böckerna, och filmerna blev heller ingen besvikelse :)

Insup nu det sista av år 2009. Nu går vi mot ljusare tider!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

spikes
0

God förmiddag nästan!

Har haft den värsta natten på länge nu,inte en blund i ögonen så jag ska sova på dagen idag.

Annars ska vi nyårshandla lite idag,och sen blir det sällskapsspel i kväll,åsså ska hundarna ut också förstås,fast Snodden har varit ute flera ggr med mig i natt och rullat runt i snön.

Ha en fin dag!

Karizma
0

1, Jag hoppas det blir bättre tist o inte vara pigg under gravidetet.

2, Ursh man är helt pajj om man inte kan sova skönt för Snodden att vara ute o rulla sig i snön tur han kom in  när det var dags för det      Flört

God förmidd!

Idag är det kallt och de smällde lite små smällare ute igår detta har gjort att lilla chanel INTE vill gå ut. Men jag lyckades övertyga henne och det gick snabbt o kissa kan jag lova. Typ så här ut snabbt kissa nu vill jag in in in in fattar du inte skäll in in in NU matte hallå! Idag ska jag städa och vi ska handla lite god mat tills imorgon. Det får bli kykling med starksås till detta potatis som jag pressar (kommer inte på vad det heter). Det var rätt kallt ute så även idag hade damen lite brådis med kissa. Vi har annars en uppbokad promenad tid kl 13 med en liten Labbtik som är liksinnad som chanel och de gillade varandra har vi märkt otroligt. Labben heter Lotta och hennes matte Anna det var jag som frågade då jag behöver träna med andra hundar och gör det lite lättare om hon trivs med den träningsvännen med. Trevliga båda två så det blir promenad i koppel skor åker på då det är kallt ute. Hoppas ingen smäller innan bara för då lär hon vara larvig o rädd. En normal dag idag ta det lungt o ha det skönt. Ha en bra dag alla!

fridaas
0

Godförmiddag!

Än så länge har det inte skjutits några raketer eller smällare idag, vilket är väldigt skönt, Celine är lugn och det gick bra att gå ut!

Dock så har vi världens isgata här vilket resulterar i en svullen handled och en hund som ser vettförskrämd ut, men hon slutade dra efter det iaf.

Idag blir det till att tvätta och städa och försök till ytterligare en långpromenad då solen tittar fram för första gången på säkert en vecka :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Quiila
0

God eftermiddag Skrattande
Idag blir det lugnt här, håller på och tvättar och kikar på lite olika förslag till bröllopet.
Var ute med Quila förut, och det luktar ju såååå gott allting nu när hon är skendräktig Skrikandes
Så det är tvärstopp var 3e meter, och det är minst sagt viljornas kamp ute..

Hoppas ni andra får en bra dag!

~Quila Roze~

zabelle
0

Gokväll

Idag har det varit en lat dag. Varit och shoppat lite och fikat med sonen.

Fick tillbaka min bil, som varit på rekonditionering. Den var som ny och jag är jättenöjd.

Ha en härlig kväll

Zabelle   

Freke
0

Go kväll…

Har varit på flykt hela dagen..
Kom hem en hund som Tzar (inte)gillar, mer än att möjligen kunna tänka sig äta upp??

Så jag ochTzar har drivit runt på stan och insett att Stockholm är inte roligt när det är kallt och fuktigt, förvisso var det en skön prommis men Hmm kallt…

Så nu är vi hemma å så dags för käk, medans han ligger och slappar så som bara han kan.

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus