Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettvalpar-avel
Läst 1665 ggr
Chimney
0

Dag 47

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu är det 47 dagar sen första parningen och hon är inte ens tjock än. När börjar det synas? Vulvan vet jag inte om den är svullen, hittar ingen bild att referera till..

När syntes det på era vovvar att dom var dräktiga?

(skriver här inne för ni är mycket mer pratglada än på hundar.ifokus :P )

Karizma
0

jag vet inte så någa när det märks finns flera tecken på dräcktighet bla slutar dom äta o mår lite illa vecka 3-5 de vill gärna ha sin plats mm Det bästa för kolla dräktighet är att göra ultraljud eller be en vetrinär känna på tiken. Mycket söt hund du har hoppas att det blir Valpar o allt går bra.

AnneN
0

Är det väldigt få Valpar så kan det på en del tikar vara väldigt svårt att se något alls, så jag håller med #1 säkraste sättet att få reda på om hon är dräktig är att göra ultraljud/röntgen.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

ms-mee
0

När våran tik skulle ha Valpar syntes det knappt nånting. Vi visste inte säkert förns det började sparka där inne :)
Men även när det bara var en vecka kvar så såg hon lite svullen ut bara, inte alla som det var nånting där inne. Det var 3 Valpar och hon är storpudel.

http://Ms-Mee.bilddagboken.se/p/show.html?id=257615233&directlink=1

Bilden är tagen 3 veckor innan, men magen va lika "stor" när dom tittade ut.

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Chimney
0

Idag lät hon katterna sutta på henne xD

Jag hoppas verkligen :)

Karizma
0

4 kan vara skendräktighet ha koll på henne de beter sig som de ska valpa och har Valpar sen.

Chimney
0

aa, jag håller koll. märkte inget om att hon skulle mått illa faktiskt.

Hon har blivit mer kelen och aningens ändrat lite beteende, men det kanske dom gör skendräktiga med..

Karizma
0

6 Ja´g håller tummar på Valpar vad ´är det för ras du har ? cocker o mer? söt som socker

Chimney
0

det är en renrasig eng cocker :)

tack ^^