God Förmiddag 27/12
God fortsättning. Hoppas ni haft en fin jul med era fyrbenta vänner.
Här är det grått och småregningt idag, ett par plusgrader.
Varken jag eller Silver mår bra.
Mitt ryggonda vill inte ge med sig. Kommer jag bara upp ur sängen går det ganska hyffsat.
Silver har varit slö sedan juldagen. Han äter och dricker som han ska. Bajsar o kissar som han ska. Har varit väldigt darrig i kroppen mellan varven både igår och i förrgår. Har inte velat leka eller göra någonting. Idag har han inte darrat alls o lekt lite. Får se hur han mår i morgon, annars ringer jag veterinären. 
Det blir en vilodag för både mig och Silver idag. 
Ha en skön söndag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Goddagens alla och detsamma 0.
Vad har hänt med honom då?,vet du om han ätit nått konstigt,har du sett om han har rensat analsäckarna ordentligt?,hoppas i alla fall att ni kryar på er!
Här är det en slödag,ska klippa lite klor och ta ett par prommisar idag,sen ska jag läsa lite på eftis
.
god dag. Vart ute o lekt med dottern och chanel var med bus i snön var himmla kul. Jag hade miniskidor och himmel det var inte igår man åkte hehehe. Chanel gillar vädret när det håller sig skapligt o inte för kalt, men jag hade med mig täckte till henne och stort liggunderlag om hon ville sitta/ligga ner men ne hon sprang o var med oss. Vet inte vad jag ska göra för mat idag är trött som bara den vart mycket bra filmer på tv så man kommer ju inte i säng fören 02 o det är sent för vara mig. Men mår bra gör jag och även chanel. Ha det så gott alla!
Hoppas att 0 silver och du blir bra trist o ha ryggont och att inte silver är piggelin själv. Ursh ja det med djuren tar lite på en om de inte mår riktigt hundra.

God dag..
Vi (jag och Tzar) har tillbringat morgonen och förmiddagen på Gotlandsbåten, sen nu är vi hemma och bara softar.
Ska dock ut å pulsa i snön, det är ju hur mycket snö som helst i stockholm? Nere på Gotland börjar det smälta och vart bara halt igår??
Lagom roligt med Tzar, som har byggt upp ett nöje för att jaga skator och trutar/måsar.. Hmm inte roligt när 60kg sätter av och det är halt..
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Hejsan!
Jag har precis klivit upp (ja ni läste rätt), har fått magsjuka så har knappt sovit något alls inatt
Ska snart sicka sambon att handla så jag får kurera min stackars mage och hoppas på att bli frisk till imorrn så jag slipper sjukanmäla mig igen.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Godkväll
#0 Hoppas han har piggnat till igen, lille Silver, och du också så klart!!
#5 Stackare… Krya på dig!
Har varit på rea och haft lite släktingar på besök, men nu är det soffan som gäller resten av kvällen.
Ta hand om er!
Zabelle
godkväll 
Jag är helt slut nu efter fem promenader (hundarna måste gå skilda promenader, som jag och mamma brukar dela på, men hon är sjuk), plus att Viggo och jag åkt skidor. Alltså väldigt mycket motion för att vara mig
Viggo var jätteduktig på att springa framför när jag åkte skidor, fick lite dåligt samvete eftersom han är 11 månader och man ska ju inte köra för hårt med honom, men när jag åkte så fort jag bara orkade så promenerade han på i samma gamla tempo som han alltid går i
Det ska ju alltid vara full fart med honom, och tar kopplet stopp så blir det full fart åt andra hållet (vilket inte var jättekul när jag stod på ett par skidor
).
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.