Godmorgon 26/12
Hoppas ni haft en fin jul allihopa
.
Igår spöregnade det hela dagen här,och nu snöar det helt plötsligt
,aja.. Snodden har varit ute och rullat runt i det i alla fall
.
Idag ska vi nog handla lite och sen blir det en långis på eftermiddagen,jag behöver gå av mig allt gott jag proppat i mig
.
Ha en fin fortsättning!
Godmorgon!
Hoppas också att alla haft en fin jul. 
Här blåser det och småregnar. Men ska ändå ta Silver till Skogen nu på förmiddagen.
Sen ska vi ha hyresväeden o en kompis på julmat ikväll.
Vaknade igår morse med ont i ryggen o det är inte bättre idag, kan knappt böja mig. Vet inte vad jag har gjort.
Får hoppas det släpper av sig själv efter några dagar.
Ha en bra dag alla.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
1,Var rädd om dig!,jag får verkligen rysningar när jag hör om ryggont…lova mig att lyssna på signalerna din kropp ger dig det är jätteviktigt,jag säger det som din vän
.
Ha en fin tur i skogen och halka inte!
Kramar!
Godmorgon!
Har nyss varit ute på morgonrundan, imorse när jag vaknade låg det en stor bajshög på min matta… Hugo har varit dålig i magen sen i förrgår, kanske är det allt gott han fått. Så nu får han bara sitt torrfoder så får jag se om det blir bättre.
Just nu ligger han och sliter ut den sista bomullen ur leksaken han fick på julafton
Bushund!
Ha en fortsatt trevlig dag!
Godmorgon!
Idag ska vi strax ut på en promenad och sen ska jag försöka ge mig ner på stan och överleva mellandagsrean… vid 15tiden ska jag till mormor för att fira min kusin som fyller år dag och ikväll blir det nog till att åka hem till mamma som gäller.
Ha en bra dag

Var på fest och sedan på pubben igår, inte så värst bakis idag, men blir lugnt ändå för min rygg är visst inte van vid överfulla dansgolv… Hur 17 de då lyckades få mig att dansa trots att jag inte var speciellt full, det förstår jag inte, men kul hade jag 
I övrigt så har julen varit ganska lugn.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Go dag!
Vi dela på en vinare igår inte ofta vi dricker så 3 glas räcker :) Har märkt att vid -6 går gränsen för skor så när det är varmare som idag kan man gå normalt himmla skönt. De skottar mycket dåligt här så mina nya skor var kanon o pulsa i snö. Vi har pratat om ta en valp och åka o kolla på henne, en liten Pufftjej är det som vi ska kolla på vi får se hur det går osv. Igår när jag var ute o gick mötte vi 4 stora hundar det var blandraser 3 st och en schäfer tjejen som höll i schäfer o en till hund åkte i baken då de drog så mycket. Lite undrande blir man allt hur katten dom tänker att ha stora hundar men inte lärt dom att inte dra. Skönt att man iaf har en hund som inte drar. Jag hoppas ni får en trevlig dag.
Goddagens!
Här har det verkligen snöat o blåst upp snövallar så det stod härligen till….snöröjning o skottning på chemat blev det idag….Hundarna fick pulsa i djup snö idag….
, men det var det ingen som led av…Mer än matte o husse då…..
Min lilla kille älskar när det snöar, för det är sååååå kul att hoppa efter flingorna o försöka fånga dom i luften….såg så roligt ut…och så när dom fick spatt på bakgården o jaga varandra….
Här kommer en bild på det….
Julfirandet blev lugnt o fint….så kommer även nyåret att bli, jag blir själv mesta tiden. förutom när gubben kommer över en snabbis, för han skall jobba hela nyåret han….
God fortsättning alla där ute…
Eija
God kväll!
Har precis kommit in från en riktigt långprommenad i snön :) Det behövdes verkligen.
Här har det kommit runt 60cm snö så vovven är helt täck över ryggen när han springer och busar i snön :) Han tycker det är super skoj!
Tittar in och önskar er allihop en härlig fortsättning på julen.
Ann o Anne - Var rädda om era ryggar.
Zabelle