Godmorgon 21/12
Morrn!
Fin bild
Vilken lycka hälsa och Gratta
,och visst är det så man blir inte äldre än man gör sig
.
Idag ska jag ta en lång prommis med enbart Snodd,vi gick långt igår med så vi vill spara på Spike busen idag
.
Ja äntligen får vi en vit jul på många ställen,nu ser det ut här som det gjorde när jag var liten tjej och hälsade på hos mormor
.
Sonen har bestämt att vi ska baka kakor idag,så det är vad min eftermiddag går till,alltid mysigt med gemenskap.
Ha en fin dag!

God Morgon ifrån ett minst sagt snöigt Gotland!
Idag har vi en minnesstund för morsan som gick bort för knappt en månad. Ska faktiskt bli skönt att få ett avslut även där.
Men det är sjukt me snö? Har jag knappt sett sedan barnsben? Men Tzar gillar det som …
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

God morgon. Jag ska ringa till barnmorskan. Fruktansvärd huvudvärk som kommer och går. Lite oroande.
Jag blir galen! En granne ha borrat i sin vägg i snart två timmar. Vad f*n håller han på med!? Det väsnas så jag blir tokig!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

#4 Åh, vilken fin och mysig snöboll du har! Älskar Perser!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Godmorgon. Bor också i numera snöiga skåne
. Idag blir det pepparkaksbak med barnen. Sonen är så glad för vi köpt pepparkaksformar i form av dinosaurer och lite andra roliga djur…där var en hundform i paketet också såklart
.
Izzie stormtrivs med snön trots att den når henne upp till magen. Jag trodde hon skulle vara väldigt frusen av sig och inte vilja gå ut eftersom hon är så liten, men hon är totalt tvärt om. Kul! 
2,Härlig bild Freke
,Han gör väl som Snodd går ut och lägger sig och sover om han får?.
Skönt med ett avslut också,jag vet hur det var när min mamma gick bort,bara ett virrvarr innan allt var klart…..kram på dig!
#4 Härlig katt du har där!
Zabelle
God Förmiddag!
# 0 Vi blir aldrig äldre än 30. 
8 minusgrder solsken och snön ligger kvar. Hoppas det håller i sig så vi får behålla den lilla snö vi har över jul.
Idag ska det storhandlas inför jul, och ut i skogen på långpromenad med Silver.
Ha en härlig måndag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

#7 Nja… Deet finns en hel del skator som stör hans tillvaro..
Grannar till syrran och även hon matar småfåglarna men samtidigt skatorna.. Och innan man kan lägga sig och vila måste dom ju bort..
Så han hoppar, studsar och jagar dom först, men sen ligger det en snöhög som snarkar!! För det har ännu inte blivit så kallt att det inte går att sova i..
Det är en -8grader och nu har det slutat snöa!
Men den här bilden är ifrån när snön drog in över stockholm den natten 16/17 dec..
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
10,Hahaha han är så go
Goddag!
Här i Jönköping är det inte alls mycket snö..
Snart är det dax att göra sig i ordning för att dra till tandläkaren, usch.. men tur att man är redovisningsobjekt på min tandläkares examenarbete så att det är gratis iaf.
Sen vid halv 4 drar jag och Celine hem till pappa för att träffa en kompis och hans hund, för att se hur det kommer gå, troligtvis jättebra.
Sen ikväll blir det storstädning för hela slanten, ska ringa och tjata på mamma att hon ska komma hit och hämta min gamla säng..

Gomorgon alla här inne,i Kalmar är det fullt med,härligt.Kommer inte kunna va inne här under julen,dit jag ska finns ingen dator.Hoppas att ni alla hundar förstås får en riktigt kul jul.Hälsningar Lena