Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1362 ggr
AnneN
0

God söndagsmorgon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag är det 4:e advent Skrattande

Här i Luleå är det -11 grader nu, kom lite mer snö i natt så nu kanske det kan vara 5 cm på marken (har inte kollat ännu).

I dag blir det storstädning i lägenheten och sedan ska jag försöka ta mig iväg till sista socialträffen på hundhuset innan juluppehållet.

Vad ska ni underbara medlemmar hitta på idag då?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

zabelle
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halllå

Här har det snöat ännu mer och det är riktigt fint. Till och med ena kisen gillar snön, trots att han annars bara är innekatt.

Idag blir det julmarknad och långa rundor med vovven.

Zabelle   

spikes
0

Godmorgon och trevlig fjärde advent!Glad

Här är det snö och kallt,så idag blir det en härlig prommis,solen skiner och det är friskt jul väder,själv håller jag tummarna att det blir en vit jul,vilken lycka i så fallGlad.

Ha en fin dag alla!

Tixy
0

God förmiddag, gott folk! Glad

Jag och Idelma har varit ute på en 20-30 minuter lång koppelrunda. Usch, här vet dom verkligen inte hur man plogar! Vi har fått gå i snö upp till Idelmas mage. Det är väl 2-3 dm, upp till 4 på vissa ställen. Vi såg ut om två snögubbar när vi kom in sen. Obestämd

Idag kommer min mormor, så vi ska försöka fixa in datorbordet och kaninburen till mig. Puh!

Freke
0

Å hej å hå..

Gotland 5-6 grader kallt 30-40cm snö??

Har jag inte upplevt på vet inte hur länge? Men vackert är det men det känns j-la kallt… tack vara sjön, blir så fuktigt och klä sig mot det funkar inge bra..

Men Tzar gillar det…

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

AnnL
0

God Eftermiddag!

Här har det varit ca -4° hela dagen. Tyvärr har vi inte fått mer snö. Men håller kylan i sig kanske vi kan få en vit jul. Hoppas det. Obestämd

Först har vi städat hela huset. Sen har jag varit en långtur med Silver i skogen.

Nu ska jag göra knäck.

Ha en fortsatt fin 4:e advent. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Svea-
0

Här snöar det till & från.Vi har ett tjockt vitt täcke med snö hör hos oss.Min syster & mamma bor INTE långt ifrån mig,men när jag pratade med dom i går kväll så sa dom att det inte snöade hos dom,med det dalade massor av stora tunga snöflingor hos oss.Galet att det kan skilja så mycket när man ej bor så långt ifrån varndra.

Jag gillar inte julen så som sig bör,har jag med all säkerhet redan tjatat om här.Mycket är nog för all stress som blir,ren ångest för min del faktiskt.Jag får lön dagen iannan julafton.Jag kan inte lägga undan pengar då jag är ensamstående låginkomstagare,så allt ska ske den 23 dec alltså.Urrkk..På julaton är jag galet slut pga allt jag gjort dagen innan.Nej…jag gillar inte julen…

I dag ska jag väl städa,å fixa å trixa allt vad jag orkar här hemma med allt å lite till.Döttrarna är inne i stan och äter buffe tsm.Dom är för söta,sparar i hop peng till att åka och äta buffe tsm då och då.

Ha det bra i snöyran,med allt å lite till..kram på er.

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

JenD
0

God kväll allihop,

Här längst ner i Skåne har vi över en halvmeter snö, mindre kul men jättefint!

Hundarna har haft jättekul, den lilla gjorde en tunnel så han förvann in i snön och den stora leker mullvad så man ser bara en svans :)

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

** Pressure makes diamonds **

Karizma
0

Go kväll!

Jag har städat o städat o åter städat renare händer än så här kan man någ inte få, flyttstäda det tar tid och himmel vad många kökskåp. Missa tyvärr att ha med mig mopp så imorrn ska jag gå dit torka av alla golv. Vi har en del o styra i lite klappar o lite sånt ska köpas skor fanns inga bra otroligt dåligt så vi får åka till skopungten o kolla där. Men har har det inte snöat mer utan håller sig till ca 10-15cm runt -9 ute rätt skönt men tyvärr kan jag inte gå långis med chanel gumman pga frysna fötter. Bästält skor till henne med hoppas dom kommer snart behöva linda tassarna nja det tar tid om det ska hålla bra märkte jag. Tur iaf att man bor som man gör lägenhet med bakgård och en hund som kan  både kissa o bajsa i sin trädgård. Ha en bra kväll alla :)