God lördags morgon 19/12
Fick en sorgligt mail på morgonen,Eddie Snoddens pappa fick en tumör 10 år gammal,och högg hej vilt omkring sig har fått somna in,så nu sitter jag och tittar på Snodden,som är en kopia av honom,förutom att Eddie var sobel och Snodden är trefärgad,annars är det samma hund,kan man tro.Jag fylls faktiskt av glädje över att Eddie lämnade så fina avkommor efter sig.
Annars ska jag tvätta idag för korgen svämmar över,så det är dags,vovvarna har redan varit ute och rullat runt och käkat snö
.
Ha en fin dag alla!

#0 Oj, så tråkigt! Tur att du har din Snodd.
Jag är i valet och kvalet om jag ska åka ut till landet idag. Om jag inte åker ut så kommer jag få sitta själv och tycka synd om mig. mamma komer inte hinna få sin julklapp i tid och jag får inte vara med och göra julgodis.
Jag har ingen feber idag, men jag hadde lite feber innan jag gick och la mig. Jag låg vaken i många timmar i natt och led. Magen var ivägen, jag har ont i nacken och det var kallt och varmt om vartannat. Frågan är om jag ska utsätta mig för några strapatser idag eller om jag får sitta hemma och ta det lugnt… vet inte alls hur jag ska göra.
Hoppas ni får en bra dag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
0, Oj vad trist o sorligt kul att han lämna bra avkommor. En svår sjukdom RIP Eddi!
1, Om jag våre som du hade jag valt vara hemma dels så mår du itne så himmla bra iaf inte i natt. Så vila är mitt tips.
Jag har renklippt chanel och smörjde in henne mycket väl vi hann en pytte liten bit så var det kört igen. Fick tips o testa 3 ess tjärsalva den vet jag är bra haft den på hästar men trode inte man kunde ha den på hundar. Så den ska inskaffas och hoppas den hjälper annars får man väl skaffa skor till Chanel o kommer känna mig som en MEShundägare
en som köper saker för klä på. Täcke köpte jag på ÖB den funka iaf och glad vart jag att jag köpte en igår -18 minus ute imorse brrrr kallt kallt. Jag vill kunna ta våra promenader och chanel vill med kunan gå normalt hon är så pigg o glad så får man bara ta kortisar när det är så här, antar hon är lite kännslig on har hon inte klämmer igenom väl varje dag. Idag ska vi städa det är ju ingen höjdare men men
skönt o ha det gjort. Hoppas alla andra får en kalas dag fint väder trots kylan.

Go´morron 
Sååå skönt att ha fått sova ut ordentligt inatt efter att ha vart på praktiken i 2 dagar med full rulle. Men jag trivs jätte bra där, är bara inte riktigt van att kliva upp tidigt.
Idag ska här julstädas och mellan varven så sitter jag väl här för att ta en liten paus, så värst mycket mer hinns nog inte med förutom de vanliga dagsrutinerna för djuren.
Önskar er alla en bra dag och en trevlig helg. 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Gomorron!
Här skiner solen förfullt, så det blir till att gå ut och leka strax, när jag fått för mig att gå ur sängen, det är kallt på golvet 
Ikväll ska jag leka fylleschaffis ytterligare en gång, hur det nu ska gå.. festen de ska till ligger 8mil härifrån.. Hos folk som jag inte vet vilka de är.. min halvt socialafobi är på topp, vet inte om Celine får följa med.. hon har inga problem med onyktra människor, men hon kanske inte får plats i bilen.. och känner jag vissa av folket rätt så kommer de inte vilja åka före 4 i natt.. vilket betyder att vi troligtvis inte är hemma före halv 6 imorgonbitti om man ska skjutsa hem alla.. jag som ska vara hos pappa vid halv 1 imorn sen..
Nej usch.. det tåls att tänka på!
Nu ska jag motivera mig ur sängen iaf.
Ha en bra dag.
4 jag hade inte tagit med hunden dels onyktra personer är bara irriterande jobbiga och kan vara totalt korkade med. jag är lite som du fast med chanel har vi jobbat med bli mycket mer sociala (jag allså) så nu kan jag häsla glatt o prata på som vanligt. Hade panikångest som sabba mycket. Gud vad jag är glad att ha hund :D Men fulla personer o djur de kan vara närgånga påfrästande ne fy.

God eftermiddag 
Låg sjuk hela dagen igår, men känner mig piggare idag, så jag och sambon var uppe på stan en sväng och köpte lite nya kläder att ha på jul.
Hittade ett kanonbra täcke till Quila på Granngården, dessvärre var det för tight i halsen så vi fick lämna tillbaka det
Resten av dagen ska vi bara ta det lugnt, ikväll blir det mys framför tvn med en pizza 
~Quila Roze~