Godmorgon 17/12
Tjohooo här var det glatt…vi har fått snö i södra skåne också!! Det är glashalt under snön eftersom det regnade hala dan i går. Det låg många bilar i diket när jag körde till jobbet tidigt i morse.
Jag var ute och busade länge med min hund i gårkväll i snön, han älskar det!
Kör försiktigt och va rädda om er!
Zabelle
Morrn på er!
Jodu snacka om halt
,jag tog bilen frampå eftermiddagen och åkte och handlade,lika bra tänkte jag för jag såg ju hur väglaget skulle bli,och gissa om kurvorna var raka på vissa ställen,trots att jag motorbromsade långt i förväg
,men det gick bra och hem kom jag utan skråmor,lite skoj är det också
.
Snön runt dammen var så vacker igår kväll,lampan för fiskarna var ju på också lyste så fint,så jag ska ta bilder på dagen idag tänkte jag
.
Annars ska jag nog helgstäda lite,åsså ut med vovvsen förstås
Ha en fin torsdag!
God förmiddag!
Silver älskar snön. Han far som en galning med nosen i snön, springer o skuttar.
Men idag tyckte han nog det var lite kallt om tassarna för han kom in fort.
Idag blir en vilodag efter allt julmatspyssel med mat tidigare i veckan. Ska bara åka och handla lite senare idag. Resten av dagen ska Silver få mycket av min uppmärksamhet vilket han inte får när jag stökar i köket till hans stora förtret.
Ha en fin dag med era vovvar i snön. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godmorgon.
Här var vi ute vid 7tiden imorse på väg hem från en fest hos en kompis, och halt var det ja + att man öll på att blåsa bort kändes det som 
Idag kommer nya sängen iaf, vilket betyder att jag måste montera ner den gamla.. hur det nu ska gå med när man har världens huvudvärk och bara vill ligga kvar i sängen.. dumma alkohol.
#4,5 Ser jättefint ut med dammen!
Zabelle
#7 Det får du ju göra julkort av!
De är jättefina båda två
Zabelle
7,Ja det ska jag göra,men det finns flera
…lite synd dock att jag inte fick med hela dammen bakom dem
10,Så söt!
jättefin bild!
#10 Han har "attityd" den lille sötnosen! 
Zabelle