Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 967 ggr
zabelle
0

Godmorgon 17/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjohooo här var det glatt…vi har fått snö i södra skåne också!! Det är glashalt under snön eftersom det regnade hala dan i går. Det låg många bilar i diket när jag körde till jobbet tidigt i morse.

Jag var ute och busade länge med min hund i gårkväll i snön, han älskar det!

Kör försiktigt och va rädda om er!

Zabelle   

spikes
0

Morrn på er!

Jodu snacka om haltFörvånad,jag tog bilen frampå eftermiddagen och åkte och handlade,lika bra tänkte jag för jag såg ju hur väglaget skulle bli,och gissa om kurvorna var raka på vissa ställen,trots att jag motorbromsade långt i förvägSkrattande,men det gick bra och hem kom jag utan skråmor,lite skoj är det ocksåFlört.

Snön runt dammen var så vacker igår kväll,lampan för fiskarna var ju på också lyste så fint,så jag ska ta bilder på dagen idag tänkte jagSkrattande.

Annars ska jag nog helgstäda lite,åsså ut med vovvsen förståsFlört

Ha en fin torsdag!

AnnL
0

God förmiddag!

Silver älskar snön. Han far som en galning med nosen i snön, springer o skuttar. Glad Men idag tyckte han nog det var lite kallt om tassarna för han kom in fort.

Idag blir en vilodag efter allt julmatspyssel med mat tidigare i veckan. Ska bara åka och handla lite senare idag. Resten av dagen ska Silver få mycket av min uppmärksamhet vilket han inte får när jag stökar i köket till hans stora förtret.

Ha en fin dag med era vovvar i snön. Tungan ute

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

fridaas
0

Godmorgon.

Här var vi ute vid 7tiden imorse på väg hem från en fest hos en kompis, och halt var det ja + att man öll på att blåsa bort kändes det som Förvånad

Idag kommer nya sängen iaf, vilket betyder att jag måste montera ner den gamla.. hur det nu ska gå med när man har världens huvudvärk och bara vill ligga kvar i sängen.. dumma alkohol.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

spikes
0

Lägger in en dag och en kvällsbild på hur det ser ut vid våran damm nuFlört…första är tagen igårkväll

spikes
0

Denna idag när vi kom hem från prommisen

zabelle
0

#4,5 Ser jättefint ut med dammen!

Zabelle   

spikes
0

6,Tack jag lyckades få mina busar att sitta still framför innan vi gick in ocksåFlört

zabelle
0

#7 Det får du ju göra julkort av! Tungan ute De är jättefina båda två

Zabelle   

spikes
0

7,Ja det ska jag göra,men det finns fleraGlad…lite synd dock att jag inte fick med hela dammen bakom demTungan ute

AnnL
0

# 7 En kanon bild. Så fina dom är. Glad Du har mer snö än vi. Rynkar på näsan

Här är en bild från skogen idag med Sillver, lite snö i skägget efter att kört ner huvudet i snön lite överallt. Tungan ute

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0

10,Så söt!Kyss jättefin bild!Skrattande

zabelle
0

#10 Han har "attityd" den lille sötnosen! Skrattande

Zabelle