Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: om-sajten
Läst 1729 ggr
AnneN
0

Sajtens statistik vecka 50

Här kommer Blandrashundars statistik för vecka 50, där kan ni bland annat se vem som har varit mest aktiv med att skriva i forumet under veckan Glad

För att kunna läsa PDF-filen behöver du Adobe reader som du kan ladda ner gratis här.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Karizma
0

oj 2a nu Skäms kanske inte skulle titta in här på ett par dagar Flört hehe!

zabelle
0

# 1 Det är bara roligt att du är aktiv här ju! Skrattande Vi hade saknat dig om du varit "tyst" i flera dagar!!!

Zabelle   

Karizma
0

Zabelle du din hund har han Diabetes? Jag titta över hundanonnser på blocket en tjej som vill komma i kontakt med andra som har Diabetes vovve se anonns. Tänkte hon kanske behöver känna lite stöd :) http://www.blocket.se/halland/Kontakt_med_agare_till_hund_med_diabetes_25146572.htm?ca=14&w=3 och nee jag skulle inte kunna hålla mig borta här alltid något som skrivs o visas här man bra måste svara på Flört

zabelle
0

#3 Min hund har epilepsi, inte Diabetes så det kan jag tyvärr inte så mycket om. Men det finns säkert någon annan som har erfarenhet av det här?

Zabelle   

AnneN
0

#3 Jag har för mig att spikes haft en hund med Diabetes förr

_**/Mvh Anne

spikes
0

5,Jepp min lilla york Rulle fick akut aggressiv Diabetes och skulle inte klarat den aggresiva medicineringen med sin lilla kropp,han var dessutom 10 år när den blommade ut på 3 dygn i full skala.

Moa-16
0

Nä, jag var inte med  ;)Hur får du den listan?, är det bara för att du är värd? Eller kan Medarbetare se listan på sina sajter?

AnneN
0

#7 Jag som är Sajtvärd får den till min mejl varje vecka

_**/Mvh Anne

Moa-16
0

#8 Aha, ok..