God förmiddag 15/12
Hallå… är det ingen vaken här än?
Ni håller kanske på att julpyssslar allihop?
Jag var iväg i helgen och handlade julklapp till min hund. Han älskar mjukisleksaker som piper, så i år blir det en vansinnigt söt nalle "med pip" och några tuggben.
Köper ni julklappar till era djur?
Zabelle
Godförmiddag!
Är också vaken. Men vi sov till nio idag.
Idag ska det göras köttbullar o tvätta upp all smutstvätt. Har varit utan tvättmaskin i nästan två veckor. Men igår kom resevdelen.
Så idag ska Silver ha jätte tåkigt igen. Han tycker det är ucsh när jag står i köket halva dagen och inte har tid med honom. 
Men han får sin pomenad så småningom.
Silver ska få lite ben o gott plus någon mjuk boll om jag hittar i julklapp. 
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God morgon! Jobbig natt för mig. Har legat och funderat över hur det ska gå för Prillan hos fodervärden och hur mycket jag kommer att sakna henne. Det är ju trots allt bara frågan om en period och det är familjen väl införstådda med. Väntar samtal från dem om när de ska komma och titta på henne. Hoppas att de kan ha henne över jul och nyår på prov för att se hur det funkar.
Jag och Prillis har varit ute i snön. Urmysigt tycker hon! Vi ska ut mera sen. Hon skafå ett mjukisdjur från Åhleéns, ett tuggben, godis och ett nytt koppel.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Goddag!
Här har man legat i sängen med både hund och iller fram tills för en timme sen, migrän är inte skönt! Men djuren tyckte nog om att ligga och dra sig. Celine snarkar fortfarande.
Celine ska få en aktivitetsboll, leversnittar och ett tuggben i julklapp :)
Men nu blir det snöpromenad :)
God mitt på dagen!
Här har jag haft fullt upp,hämtade sonen från skolan som hade massor att bära på,innan de skulle jag ut med vovvsen,och Snodden ligger mera på rygg än står på benen nu när det snöar,så till slut kom det en riktigt hög suck! från Spike,vi fick snällt vänta tills han var klar
.
Jag är rätt orolig över Spike nu,han haltar kraftigare på höger benet nu än tidigare,antar att han stukade en tå i lördags,för han pep till när han skulle busa med pinnen då,känns så jobbigt när dom inte kan prata själva,skulle vilja ta hans värk och lägga den på mig i stället….
Men men ännu lugnare prommisar ett tag blir det med honom,så får vi se,inget svullet och ingen sticka eller spricka på dynan ej heller något fel på klon där.
Han gnager på tån ibland,så jag har satt en strumpa där så han inte biter hål eller så.Ändå är han så go och glad jämt,och det är ju tur det

Hejsan! Jag tog visst "lite" sovmorgon 
Planer för dagen har jag inga, får se vad jag orkar och känner för. Var till läkaren igår och blev sjukskriven några dagar så jag ska åter till praktiken igen på torsdag om jag är frisk till dess.
Självklart köper vi julklappar till alla djuren.
Velvet och råttorna har dock fått sina tidigt i år, Velvet fick 2 leksaker och ett rejält ben att gnaga på.
Råttorna fick sin nya fina bur.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!