Godmorgon 14/12
Då var det månag igen efter en härlig helg.
Min "bonus"dotter gifte sig i lördags och både brud och brudgum svarade JA! Dottern var sååå vacker i sin fina klänning. Tror att det var mer än jag som fällde en liten tår, när min man höll tal för sin älskade dotter.
Nu är det full fart mot julen och jag hade tänkt göra kola och knäck i veckan. Vågar inte gära det för tidigt för då är det slut till julafton.
Hoppas ni får en härlig måndag allihop!
Zabelle

Vad trevligt med bröllop, jag är en sådan som gråter för att det helt enkelt är så otroligt vackert.
Roligt med fler som ska fixa julgodis, det ska jag göra i dag åt mina föräldrar då det är där vi firar jul. Ska göra knäck, ischoklad, chokladkola, rischoklad m.m. Inte något avancerat men dock gott :)
Önskar så även dig och alla här en fortsatt fin måndag.

Go´morron!
Jag sitter och väntar på att bli uppringd av någon på vårdcentralen, har nu vart förkyld och hemma från praktiken 1 vecka, fortfarande inte frisk och måste ha läkarintyg från och med idag.
I övrigt så har jag absolut inte en enda sak inplanerat på dagens schema utan får känna efter vad jag orkar göra.
Önskar er alla en trevlig dag och en bra vecka 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

God morgon!
Jag är superstressad och Emil är precis tvärtom och sover som en stock i korgen brevid mig. Jag har nämligen en deadline för ett pm klockan 12 och på grund av tenta i lördags har jag inte kommit så långt med pm:et.
Jag skriver och skriver och skriver. Tog en liten "rensnings"paus för hjärnan och slank in här.
#0 och #1 Jag är en sån som gråter på bröllop, även om det "bara" är på tv. Var inte sån innan jag gifte mig själv. Men vad spelar det för roll. Jag gråter ju för att jag är lycklig iaf. ;)
#2 Hoppas att du ska få bli bättre.
Önskar oxå alla en trevlig dag!

God morgon! När jag och sonen var nästan på väg ut till bilen för att köra honom till dagis så upptäckte jag att han hade vattkoppor, så det blev bara till att stanna hemma idag!
Har inget särskillt planerat vad vi nu ska hitta på idag!
Morrn på er!
Hoppas det inte blir för många kliande koppor bara
.
Idag ska jag ut med vovvsen i kylan och få frisk klar icke regnig luft i mig
.
Sen ska det handlas lite
.
Ha en fin dag!

Stockholm i SNÖ!! Hmm Don't like.. men Tzar gillar det.
Vi ska ut å halka nu, synd att han får sådant bra tag i snön och en annan förlorar greppet.. men men hellre halt å glatt är lera å sörja.
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

#6 du får skaffa broddar på skorna så du får ordentligt fotfäste
Här uppe i Luleå snöar det också nu, vilket börjar kännas ganska bra för då lyser det upp lite
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

God mordon!
Mysigt med bröllop 
Håller på o planerar vårt bröllop och jag längtar sååå tills dagen D är här och vi får stå där i kyrkan o säga "ja" inför våra familjer
Idag ska jag plocka o greja lite här hemma, behöver dammas o dammsugas.
~Quila Roze~
God morgon!
Är skön o se att det är snö ute ser mycket ljusare ut och chanel blir så glad i snö med. Vi tog oss en skön promis och jag hade med mig lite gott i fikan då jag kommit på att när vi möter hon så ska vi träna på strunta i hunden helt, och det gick galant med lite godis. Slipper hon tänka på ursh de går bakom oss vi är lite jagade nu tedens. Så busa vi lite med kasta snö rucha runt o lek galen även jag :D Sen hemåt. Blir annars som vanligt dag men ska kolla lite på skor behöver något vettigt att ha på mig. Även ett par nya till dottern sonen är i den åldern att vinterskor är fjantigt ska se om man hittar iaf ett par kängor tror inte han går med på det iaf. Hoppas ni får en bra dag!
Godmorgon allihopa!
Idag var dock ingen god morgon för mig, märkte igår att graderna hemma hade börjat gå ner men tänkte inte mer på det än att det är säkert okej när jag vaknar men ICKE, vaknar huttrandes med min lille hund skakandes vid mitt ben och jag ser andedräkten från oss båda i lägenheten. 10,2grader!!! Fick tag på hyresvärden som skulle komma under dagen och ska dessutom ha med en värmefläkt.
Jag är febrig igentäppt i näsan och kallsvettas, kan man bli sjuk så snabbt (?!) så inget jobb idag för mig. Har tänt upp hela lägenheten med värmeljus och packat ner mig med täcken och filtar! För******* vinter!!
Ha en bra dag allihopa! 
Godeftermiddag!
Idag har vi varit ute och lekt i snön!
Och jag har varit barnakt till min 11månaders gamla kusin, som inte alls tyckte att världen var något att ha idag, bara skrek mest hela tiden, tills man satte honom i vagnen och gick ut.
Äldsta kusinen bjöd även på mat idag.
Resten av dagen ska tilblringas med att försöka klippa iller- och hundklor. Lyckades klippa Celine's klor på framtassarna igår, men baktassarna får jag inte röra för henne..
Ha en fortsatt bra dag
Godkväll!
#0 Man blir berörd av vackra bröllop. skönt att allt gick bra. 
Har haft en väninna på lunch i dag. Hittade ett recept på nätet på en jätte god köttfärspaj som där var ansiovis i.
Sen blev det en långpromenad med Silver. Han tycker jag varit jätte tråkig hela dagen. Först lagat mat hela förmiddagen sen sitta vid ett bord o prata och inte ha tid med honom.
Ska också göra lite knäck i veckan.
Ha en skön kväll.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.