Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 1556 ggr
[iurochskur]
0

Min hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vänder mitt dåliga morgonhumör när hon kommer och ge mina tår (som för övrigt sticker ut en bit ur täcket) en blöt puss. Min hund får mig att le när hon gör sina bus ryck fram och tillbaka genom hallen och in i vardagsrummet, hon får mig att vilja stiga upp varje morgon och kela en stund innan barnen vaknat- Jag kallar det matte och Ronja tid=)

Det är min hund det, som får mig att må bra….

Jag älskar dig Ronja "Boppan"!

Karizma
0

Mycket fin skrivet till/om lilla Rojna :)

Jag har med egen tid tycker det är en tid som är mycket uppskattad oxå bra sitta o klia o njuta att ha hund :)

spikes
0

Vad gulligt skrivetFlört,visst är det mysigt med ensam tid med dem,det har jag rätt ofta med mina Glad

Trollhassel
0

Mysigt det låter. Jag tar också mig lite viktig matte-Prillan-tid på morgonen innan vi går ut och morgonkissar. Då blir det hundmassage och lite kontaktövningar. Mysigaste stunden på dagen.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

AnnL
0

Så fint skrivit. Glad Visst får våra fyrbenta oss ofta på gott humör. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Eija
0

Ooooh! va gött skrivet…man riktigt känner eran mysstund tillsammans…..visst gör en hund (eller vilket djur som helst) ens liv mycket bättre, när man har ont o värk eller är lite nere, så kommer denna livlina och bara gör så man smälter…..gudskelov att dom finns…..Mycket jobb men dubbelt så mycket tillbaka får man från de små liven….