Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1608 ggr
[iurochskur]
0

Godmorgon 11/12

Idag bär det av till nya lägenheten och vi är så spända på att få komma dit.

Idag ska hamstrar och kartonger flyttas, hoppas bara att Joline som nu är högdräktig håller sig till imorgon med att föda så vi slipper vänta med att flytta över henne. Se bild nedan på min tjockis Joline.

Vi kommer sova i nya boendet från och med imorgon, mycket springyta blir det för våran Ronja.

Hoppas eran dag och helg blir fin!

Kram!

spikes
0

Morrn på er!

Vilken sötis på bildenFlört,hoppas ni ska trivas i den nya lägenhetenGlad.

Idag är jag en trötter ordentligt pgr av sjukgym igår,men det är normalt så jag är säkert pigg i morrn igen.

Idag händer det inte så mycket mera än hundprommisar,maten ville yngsta sonen stå för,och det känns skönt att slippa tänka på något sådant alls…

Ha en fin helg allihopa.

Jillsan4
0

God morgon. Idag blir det långpromenad med hunden. Sen är det städning som gäller.

Ha en riktigt trevlig helg

AnnL
0

Go förmiddag på er!

# 0  Lycka till med flytten.

# 1 Då kan du vila lite idag och ta det lugnt. Flört

Har varit och klippt mig nu på förmiddagen. Läst lite skvallertidningar så jag är uppdaterad på vad som händer i kändisvärlden. Tungan ute

Annars händer det inte så mycket idag. Ska bara ta det lugnt o ta en lång prommis med Silver.

Ha en skön fredag alla.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

spikes
0

3,Ja jag ska försökaFlört,åhhh! jag vill också klippa mig,men ska vänta till den 18,de för jag har bestämt mig för att permanenta håret nu,jag är så trött på mitt spikraka hårObestämd

Tixy
0

God morgon, gott folk!

Egentligen skulle jag ha varit i centrum nu och träffat min kontaktperson, men hon smsade mig när jag vaknat och frågade om vi kunde flytta upp till 15 idag. Så ja, nu har jag några timmar där jag inte har något att göra.

Jag sitter och försöker komma på något att göra med hunden. Spår är jag inte sugen på. Vi skulle kunna träna fotgåendet och lite Freestyle, men jag vet inte om jag är sugen på det heller. Hjälp! Tungan ute

Kram på er!

Svea-
0

God morgon på er.

iurochskur#Lycka till med flytten på alla sätt & vis.Sötis hamstern kommer nog inte att föda när du tror … blir nog ett par dagar senare.

spikes# vila,vila,vila,ska du göra tror jag.Bra att yngsta sonen kan hjälpa till.Hälsa från mig att det är bra gjort,att av honom är det redan mer karl än många av dom vuxna "karlarna"

Jaa..Min yngsta dotter har i går kväll åkt till sin skola för lucia-mys-pys-kväll & natt.Dom har alltså sjunigt lucia sånger,lagat mat tsm,tittat på film,spelat spel hela natten lång.Hon kom hem vid 09.30.slängde av sig alla sakerna å sussar sött i soffan nu.Och enligt hennes ena lärare & rektor som var med hela natten så har dom var väldigt duktiga på alla sätt & vis.

Äldsta dottern kommer hem efter lunch,då har hon gått lucia tåg med hundar & hästar på sitt gymnasium.Sen har hon jullov f.r.o.m i dag.

Hon har fått en biljett till hundutställningen nu i helgen av sin skola oxå,det var snällt!

Jag då?!Är ledig i dag & skulle fixa med mina marsvin i lung & ro,bla för jag ska upp i ottan & åka på utställning med 3 av dom i morgon.Men jag får fixa lite med dom om en stund & i kväll då jag ska i väg & träffa en fästmö till Ozzy.

Och jag ska filurar på bra & varma uteoveraller & inte vet jag ej tunn overall inomhus oxå till minsta hunden här hemma som fryzzzzeerrr…så hemskt hela tiden just nu.

Ha en trevlig helg!

KRAM!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

[iurochskur]
0

Tack för lyckönskningarna!

spikes
0

6,Ja det är dom alla 3,blir väl så om dom får vara med och ha roliga stunder utan krav vid spisen sedan dom var små kanske,dom kinkar aldrig när jag inte har ork med maten utan fixar själva och till alla övriga också om dom vill haFlört.

Spännade med hundutställning,hoppas hon får en trevlig stundGlad

Patriszija
0

God morgon!

Idag skall vi ut o flyga, jag och hunden. Lite smått nervöst! :)

fridaas
0

Morrn.

Idag står storstädning på schemat när illern som jag vaktat har blivit hämtad av sin ägare. Köket ska storstädas iaf, speciellt golvet då han inte är den mest rumsrena illern jag träffat.. går väl på låda/tidning 1 av 10gånger -.-'

Sen ikväll kommer en kompis med sin hund, så de ska väl busa runt som vanligt :)

Lycka till med flytten #0

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Eija
0

God middag!

Lycka till med flytten o så klart till småbäbissarna…..

Ja här är det äntligen bättre idag, ingen ont i någon tand, efter att ha varit iväg o dragit ut den igår…..många, många dagar med tandvärk…..o tandläkarskräck som heter duga….brrrrrr…Tyst

Kylan är tydligen på väg, så det kanske blir en vit jul ändå…..bättre det än detta eviga regnande o blöta…..

ha det så gott nu till helgen alla där ute…

Eija

Blandisfantast
0

Nu är det mer em än morgon…

Jag har varit på hundsimmet å simmat med Teddy (det gör vi en gång i veckan).

Det händer väl inte så mkt spesiellt här idag, väntar på Idolfilaen ikväll… Det kommer att bli riktigt spännande!!!