Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 1174 ggr
spikes
0

SNÄLLA NI!!....

Som vet med er att ni inte skriver nummret på inlägget ni svarar på,kan ni inte börja göra det?.

Jag skrev ett inlägg tidigare om det,som det är nu så ser man ofta inte vem som har svarat vem…detta gäller förstås inte om man har svarat TS…men i övrigt.

Jag har suttit och läst nu sen jag kom hem och man har ingen aning om ibland vem som svarat vem….jag tycker det hör till god ton att göra det…

Sen kan det många ggr ge upphov till missuppfattningar…hoppas verkligen vi kan tillmötesgå varandra med en sådan enkel sak härinne på BIF.

Tack på förhand och ha en bra kväll!

Karizma
0

jag brukar göra det, jag hoppas att jag inte missar det ofta Skäms

spikes
0

Jag tänker inte peka ut någon alls utan hoppas alla drar sitt strå till stacken,för som sagt jag tycker inte det borde vara så svårt att trycka dit ett nrFlört

Xondah
0

Ojda..jag är nog en av dom som glömmer de från och till:O:O

Tror jag glömde de nyss faktiskt. SorryOskyldig

Xondah
0

Ibland kanske men inte riktar inlägget direkt till någon utan till hela tråden..ska man skriva nått om att man gör de då?

spikes
0

4,näe jag menar ju om man svarar någon på ett inläggFlört

spikes
0

påminner med en liten puttFlört

Tixy
0

Bra med påminnelser, spikes! Glad

spikes
0

PUTTTT!!!!!!!!

Zabbio
0

Sitter man två pers och pratar inlägg efter inlägg så är det väl inte svårt att lista ut vem man svarar? Och får man inte svara allmänt till de som postar senast/är inne i ''diskussionen'' som den är när man skriver? Utan får bara rikta sig till en person?

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Svea-
0

Bra med påminnelser spikes.ska bättra mig!kram

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Svea-
0

# 0 hhhmmm… såg ni vad jag gjorde nu? Skäms sorry men jag brukar oxå skriva namnet.Se ovan.Men jag ska försöka å bättra mig!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

spikes
0

9,På den här sajten vill vi hålla god anda så därför påminner jag om detta,då det lätt kan bli missförstånd annars,och en siffra är ju inte så svår att klicka dit eller hurFlört.

10,Tack…kramGlad

AnneN
0

#11 Om man skriver namnet på den man skriver till så är man ju lika tydlig som om man skriver nummret, så det tycker jag är helt okej.

#9 Det som är är ju att det mitt i allt kan komma in någon annan i diskussionen och har man då inte varit tydlig med vem man svarar så kan det lätt bli onödiga missförstånd som enkelt kan undvikas genom att tydligt visa vem man svarar.

Självklart får man skriva allmänt till alla som är med i diskussionen och då är inläggsnummren överflödiga.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

11,namnet är ju samma som numret…men jag brukar hålla mig till numret för en del har så lustiga användarnamnFlört

spikes
0

PUTT!!!!! påminner er allaGlad

spikes
0

PUTTAR UPP IGEN…och påminner er alla om igen,jag har varit i minst 2 trådar nu på morgonen och fattar inte vem som svarar vem,skriv siffran när ni svarar någon, så blir allt så mycket lättare för alla…tack på förhandGlad

monicany
0

#16 Bra att detta puttas på, jag kan glömma men det är lättare att komma ihåg om man blir påmind. Ska försöka bättra mejGlad

spikes
0

Svarar alla…

Tar man det för vana och skriver siffran fast man kanske inte behöver, så går det som en dans senFlört