Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 908 ggr
spikes
0

Godkväll 5/12

Eftersom det inte blev någon godmorgon tråd(medvetet från mig) så kommer här en kvällsisFlört.

Idag har jag inte så mycket att berätta,det har varit en slappar dag med konstant skallebankObestämd,det kommer från nacken så det beror inte på alkoholintagGlad.

Vad har ni pysslat med?…

Ha en fin kväll!

[Hilo]
0

Jag och sambon har vart och handlat lite.
Nuligger vi i sängen med alla djuren och kollar på TV, reklampaus nu dock Flört

Ätit alldeles för mycket, och imorgon blir det julmarknad!
Nej, nu ska jag fortsätta titta på TV

Krya på dig!

AnnL
0

Godkväll!

Vi har varit i Halmstad hela dagen. Så Silver har varit hos sin mamma och bror idag. Han är helt slut. Flört

Det är skönt att kunna lämna honom på ett ställe som jag vet han trivs på. Glad

# 0 Du får ta det lugnt o vila så huvudvärken går över.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Karizma
0

Go kväll! Jag hade fel datum i skallen o det var för jag missade morgontråden men den fanns inte :D Idag sov vi länge skönt var det såg på bra filmer igår och var ute sent o kissa chanel. Idag har vi vart i stugan o grejjat lite himmle vad mycket löv det kommit ner fast man reffsat så hade inte allt trillat av träden o det märktes. Vi tog hem lite ved för att prova göra en brasa i våran öppnenspis gjorde en god taccomix det är färs o taccokryddan sen hackar men lite purjolök,paprika,tomater o gurka krydda lite till om man vill i med cremfrech stor burk. När färsen svalnat tar man o balandar i hopp allt sen tunnbröd lr pitabröd MUMMS sen godis o elda och mys mys mys :D Chanel fick köttben så det har hon gnagt på man får ta det utan att hon vakta benet, testa så hon inte skulle vara sån. En bra kväll :)

Svea-
0

Nu e det natt,och det är då jag trivs som bäst,funkar som bäst.Oerhört frusterande,dessutom har jag en dotter som e likadan .. urrkk..

Här har vi jagat julklappar & inte hittat den jag söker.Sen har jag jagat nya små-slip-huvuden till min mini-slipmaskin jag bla anväder på hundarnas klor.Men det lyckades jag inte heller med.Så jag blev nog lite småsur över att jag ej hittad nått av det jag ville ha.

Det blev en sväng på ikea,köpte lite småkrafs,såsom några muggar,köksredskap & ljus.Ville kika på sänglådor med det var överfullt med människor som var galna och ungar som var övertrötta å skrek.uurrkk..

Fixade middag,potatisgratäng,kött,potatis & sallad.

Nattpromis med hundarna.

Nu ska jag gå å sova snart..i morgon är en städ-tvätt-dag.Jag behöver bada hundarna oxå.Speciellt puffblandisarna.Förbannade väder,gegga,och blöt..ggrr..Fortsätter behandla Ozzys ena svamptass.Det är bättre ;)

Ska nog sätta mig en sväng vid datan oxå å beställa nya sliphuvuden & ev shampoo/balsma å dylikt till vovvarna.

Ta hand om er allihopa!

Kram kram kram från oss till er!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.