Godmorgon 3/12
Har varit vaken sen sex,Snodden larmade och ansåg att vi hade banditer på tomten,nått var det men jag såg inget
,kanske var hans hjärnspöken vem vet
,nejdå han såg säkert nått inte jag hann med att uppfatta.
Idag blir det en prommis i skogen,och sen ska jag åka och handla…
Vad ska ni göra?…
Ha en fin dag
God förmiddag.
Klockan ringde 5 som vanligt hemma hos mig. Frukost, hundpromenad och iväg till jobb. Det var jättehalt i morse.
Ska storhandla i kväll, så kan jag koncentrera mig på att handla sista julklapparna i helgen.
Ha det så gott idag allihop!
Zabelle
God förmidd! Är lite förkyld igen så man sover lite dåligt pga det :P Idag gick jag ut o bara kissa chanel för att sen gå o lägga mig lite ända till 9 låg jag i sängen o sen ut på 30 min rasta-promis. Blir förståss en långpromenad vid 15-tiden tycker det är så fint ute nu med frost överallt o friskt luft :) Märker att chanel tycker det är mycket kul att vara ute när det är lite kallare för hon kör sina ryck varje promenad. En lugn dag blir det behöver inte handla något inte vad jag vet om iaf
Men det blir en skön dag här
Ha det så bra alla!
Vad det är tomt härinne idag… 
Zabelle
God förmiddag, eller hur det nu blir. 
Jag har varit i skolan, städat lite i mitt rum, ätit lunch och sitter nu vid datorn/tvn. Sitter och checkar valpfoder och återförsäljare osv. Fick veta igår att det lutar åt att parningen blir av i februari, så då får jag min valp till sommaren. Toppen! 
God efter(?)middag!
Ja, lite dött var det här inne nu..
Nåja.
Uppe sedan klockan sex, som vanligt.
Ut med hunden, fixat lite.
Slängt ut katterna på balkongen så de ska göra något annat än sova på dagen och hålla oss vakna på nätterna 

Tur man har norska skogkatter, varav båda älskar den bitande kylan som är nu.
Annars, är det en lugn dag.
Slö som vanligt.
Goddag!
Här vaknade både jag och Celine för 15min sen.. har lyckats vända fel på dygnet igen, troligtvis pga fullmånen som var igår. Då brukar jag ha svårt att sova i en vecka före..
Idag blir det snart en längre promenad, sen hem och storstäda och kanske lyckas sätta upp julstjärnan.
ha en bra dag

Nyss avverkat en lång prommis i underbart skönt vinterväder?!
Men kallt och sol, inte så värst halt.
Men det var skönt efter en sovmorgon lite betong keps idag, jag och Tzar var på krogen igår och det blev väl en whisky för mycket kändes det som i morse?!! Men men promenaden fixade det..
Ha en underbar dag
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Hej alla glada!
Har nyss varit ute i det fina vädret! Solen skiner och det är frost överallt! Väldigt vackert då det glimmar så fint!
Hundarna fick springa av sig på ängen, dock sprang inte Hugo så mycket eftersom hans tå svullnat upp.. Han har väldigt ont.
Men lite sprang han endå.
På vägen hem ifrån ängen upptäckte vi ett par gryt, så hundarna fick roa sig ett tag med att gräva och fnysa! Det uppskattas av mina hundar!
Ha en fortsatt trevlig dag!
God eftermiddag!
Fick igår det roliga beskedet att vi får flytta in i nya lägenheten redan nästa helg, så då blir vi Surabor vi och Ronja….fira julen i nya lägenheten blir skoj.
#9 Gud vad kul! Grattis! 

Gokväll? 
Jag har precis kommit hem från praktiken, så jag passar på att kika in på iFokus innan jag blir för trött för att veta vad jag gör 
Är inte riktigt van ännu vid att kliva upp tidigt på morgonen och sedan ha fullt upp hela dagen, men kul är det 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#10 Tackar!

Go kväll…
försov mig i "morse" och fick väldigt bråttom.hann precis med bussen till jobbet.pust.putsat,donat,skurat och gjort fint till chilllorna i dag.fortsättning följer i morgon.
handlat middag,burit hem allt,tungt,urrk.sitter å pausar framför datan innan det blir en sväng med hundarna.matlagning följer sedan å allmänt tråkiga saker som ska göras i ett hem.måtte jag komma i säng i tid i kväll.eller rättare sagt SOMNA I TID!!!
i går kväll fick det bli kamomill-tass-bad här.det var lite konsigt tyckte ozzy men ja han gick väl med på det.det såg ut att vara skönt att lufttorka efteråt i alla fall.
ha en bra kväll…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
#9 Grattis. Va kul med ny bostad lagom till jul!
#11 Välkommen til verkligheten
Du vänjer dig snart
Zabelle