Godmorgon 1/12
Nu är vi inne i advent,och jag har fått upp alla julsaker skööönt!
.
Idag ska jag ta en långtur med mina vovvar,hann inte igår för jag bakade hela dagen,så sambon tog en timme igår kväll med dem,föutom morron prommisen och att dom var ute och lekte på tomten.
Så jag ska ta en tur upp till ridskolan genom skogen,så vi får den friska luft vi behöver
.Spike får som vanligt gå kopplad om han busar runt för mycket,är så rädd att han ska få ont i onödan…min gamla älskade gubbe
.
Sen ska jag klippa sambon och baka bullar,efter det har jag bakat klart allt julbröd i alla fall
,grabbarna vill gärna göra julgodiset och det blir jag inte alls ledsen över
.
Ha en fin dag!
Godmorgon!
Idag ska jag ut med Silver i skogen. En väninnas dotter är ledig från skolan idag så hon ringde och fråga om vi inte kunde hitta på något med hundarna. 
Är nyttigt för Silver att träffa andra hundar som sätter honom på plats.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
1.Låter mysigt vi får ta en tur med Snodden snart
God morgon!
Jag har studiedag idag, och hunden tycker att det är super. Både jag och fästmannen är hemma, även om han snart ska hem till sig. Jag har inte direkt några planer för dagen, hade funderat på att städa i mitt rum… Det verkar ju bra i tanken, men sedan när det kommer till att man ska göra det, så… 
3,Men himla skönt när det är gjort sen
,ha en fin dag
God förmidda! jiiipiii 23 dagar kvar till julafton, nu är det pyntat hemma och de flesta julklappar inhandlade.
Gomiddag!
Tittar in snabbt och önskar alla en härlig dag!
Zabelle
God för-/eftermiddag!
Uppe klockan 6 (som vanligt) och gick ut med fyrbenta.
Möttes av kyla och regn 
Mindre kul tyckte pälsbollarna.
Gick hem efter en stund traskade för att sedan somna om och vakna av solen!!!
Sol och den lätta snön som tydligen fallit och ligger kvar på husktaken och gräsmattor.
MYSIGT!
Nyss vart ute en sväng och nog för att det var kallt, så var det sådan bitig, stilla kyla som jag älskar.
Så en bra dag idag.
Snart ska jag diska och fråga Rowa (min ena norska skogkatt) om jag får klippa klorna på henne. Alla andra är redan klara men hon protesterar högt..
Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!
Gomorron..
I natt har jag varit vaken hela natten fram till 6tiden imorse då jag inte kunnat sova. För mkt tankar som har flugit runt.
Celine har kissat inne i natt igen, trots att vi nyss varit ute och hon har gjort vad hon ska.. tror det beror på tikskyddet…
Idag blir det en långpromenad när jag kommer hem från psykologen, städning, julklappsletning och försök till att komma i säng i hyffsat bra tid.
#8 Urinvägsinfektion?
#10 Ah okej. Hoppas det går över sen.
10,om hon inte redan har uppblött mat så blöt upp det rejält,om du nu använder torrfoder?,då får hon i sig vätska i samband med det,så kanske hon inte dricker så mycket på kvällarna
Hihihi, det blev verkligen inte som planerat idag. 
Jag och fästmannen tog ut Idelma, sen for vi hem till honom. Gick ut med hans hund, satt och gosade, och sedan åkte jag hem. Och jag är nog fryslorten själv, fryser fortfarande efter att jag kom hem runt 15-tiden.