Go´morron 30/11
Go´morron alla glada trevliga medlemmar (och andra läsare) 
Här sitter jag lite trött och yrvaken men lycklig efter endast 3 timmars sömn.
Normalt sett så hade jag muttrat lite mindre trevliga ord över att bli väckt tidigt på morgonen av att någon ringer. Men inte denna gång… Det var min handläggare på arbetsförmedlingen som ringde och meddelade att hon just varit i kontakt med de på kommunen och att jag kan börja min arbetspraktik imorgon klockan 08:00! 
Mina arbetstider kommer vara 08:00 - 16:30, måndag - fredag.
Detta besked hade inte kunnat komma mer lämpligt för nu togs beslutet att denna praktik kommer att vara i första hand 3 månader, vilket innebär att vi mest troligt kommer kunna klara oss utan soc.bidrag under denna period! 
Inte 17 kunde jag somna om efter det samtalet så jag klev upp och satte mig här istället. Men Velvet är inte fullt lika entusiastisk just nu hon tyckte det var mest jobbigt att kliva upp så hon släpade sig bara till soffan och somnade om där.
Önskar er alla en underbar dag 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Godmorgon!
GRATTIS Anne! och vad skönt i alla fall dom 3 månaderna,önskar dig all lycka till
.
Här är det gråmulet och vovvsen kurrar i soffa och säng,ingen har velat ut på morgonen,men ska snart släpa ut dem på prommis för jag ska iväg på stan.
Ha en fin dag!

#1 Tack
Det bästa av allt sett ur ekonomisk synvinkel är att vi nu kan använda den lön sambon fick från det han jobbade en månad till sådant vi behöver men som soc inte godkänner.
_**/Mvh Anne
#0 Grattis Anne. Det var en bra julklapp. 
Vad är det för trötta djur ni har. Alla mina går igång stax efter 5 även om vi är lediga. Det sitter väl i eftersom jag går upp tidigt när jag jobbar… Men idag har jag tagit ledigt efter mitt tandläkarbesök i morse. Det var en pärs, men nu är det över. Börjar få ett jätteblåmärke på kinden och är väldigt svullen, men sånt går ju över.
Måste bara berätta en hemlis.. jag ska bli farmor
. Jag har ju bonusbarnbarn men inga egna så det här ska bli fantasktiskt roligt.
Sköt om er idag.
Zabelle

Jätteroligt för dig Anne. Alltid skönt om man kan få lite tillskott i kassan.
#3 Grattis till dig med. Barnbarn är aldrig fel. Låter mysigt.
Godmorgon!
Här hemma tar vi det lugnt och vi ska senare packa ännu mera, flytten närmar sig.
#3 Grattis!! Snart dags att bli moster här med. Min lillasyster börjar bli rejält rund om magen, är beräknad till Februari.

#3 Grattis, vad kul att bli farmor 
_**/Mvh Anne

Grattis till AnneN och Zabelle även iurochskur..
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
God Kväll!
#0 Grattis Anne. Jag gläds med dig att du äntligen fått en praktikplats. Tre månader är ju alltid en början. 
#3 Grattis till dig också Zabelle som ska bli farmor. Vad roligt. 
Har komiit hem efter en dag i Ullared. Packat upp och varit ute en timme med Silver.
Ha en fortsatt bra måndag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.