Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettpresentation-av-hundar-medlemmar
Läst 1693 ggr
Prenses
0

Nya glada tjejer. ^^

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan !
Nu har jag blivit medlem här på sidan. Hoppas man får lära känna trevligt folk, trevliga hundar och få ny kunskap.

19 år, sambo och bor i Finland. Köpte för en 2 veckor sen en hundvalp åt min sambo i en tidig julklapp, men den är nog lika mycket min.

Lady heter denna dam. Blandning mellan sankt bernhard, labb och setter, i mormor finns det spår av gråhund. Min första hund (som ännu lever) är halvmoster till henne.

Lady är en jättepigg dam och väldigt olik sina syskon. Alla liknade setter eller sankt bernhard, men hon liknar inte ngn av dem. Hon var enda som var korthårig av alla valparna.

Så det var lite om mig. Ser fram emot att lära känna er alla. :) / Sabina

PillanN
0

Jösses vilken söt liten bäbis!Glad

Trollhassel
0

Gulle då! Söt clown-sminkning på ögonen har hon också :)

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

monicany
0

sÅ himla söt. Välkommen hit hoppas att du får många roliga år tillsammans med den lilla skrutten och får trevligt här på forumetGlad

zabelle
0

Välkommen hit Prenses, hoppas du kommer att trivas här Skrattande

Zabelle   

Prenses
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är Lady med hennes syster Kenza. ^^ Nytaget foto från idag. Kenza är här på dagis. ^^

Karizma
0

Grattis till bli med hund och ser att du valde en mycket söt liten tjej. Kul att du har systern på dagis då blir det lek o bus Flört Väldigt olika är dom det är lite kul med blandraser de kan se mycket olika ut fast dom är kullsyskon.

AnneN
0

Varmt välkommen hit och grattis till den nya familje medlemmen Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

Välkommen ska du vara,himla go hund du har därFlört

[Vargnatt-]
0

Välkommen :)