Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1022 ggr
Freke
0

Godmorgon 23/11

Hoppas helgen varit bra eller bättre för er än för mig!

Fick igår veta att min mamma har metastaser i hela kroppen och nu bara inväntar att det ska ta slut!

Så om jag verkar lite grinig i inlägg eller så så kan det bero på det.. Ber om ursäkt i förtid för det.

Jag är inte direkt ledsen eller något (har inte direkt nån känsla??) Men visst påverkar det en.

Har bara en önskan när det gäller morsan, att hon slipper lida. Fick man skulle jag hellre ta bort henne själv.. Då jag HATAR onödigt lidande, det är bättre att vara djur i det läget, för där får vi faktiskt välja.

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

spikes
0

Godmorgon alla!

0,Förstår hur du tänker och beklagar verkligen sorgen,det är alltid bättre om det går fort än om det är utdraget.

Idag får vi främmande från Västmanland ska bli kul,Snodden lär bli glad att få träffa ett mycket välkänt ansikte hos min väninna.

Det blir till att laga mat och lite annat här idagFlört.

Ha en fin dag allihopa!

[iurochskur]
0

#0 Men herregud vad orättvist! Jag har själv haft släktingar som tyvärr fått samma diagnos, nu har en vän till mig också fått samma diagnos och jag är riktigt orolig. Detta är allt för vanligt och jag önskar att det inte fanns såna hemska saker….

Massor av styrkekramar till dig och din mamma, tänker på er.

Min morgon har i alla fall inte varit så där jättetrevlig, men den duger.

Kram på er alla!

zabelle
0

Godmorgon

Så sorgligt med din mamma Freke. Jag miste min pappa förra året och jag saknar honom oerhört mycket fortfarande.

Min helg har varit kanonbra med firmafest, god mat, klassträff och mycket lek och bus med vovven. 

Idag är det inte lika kul, för jag ska till tandläkaren.

Sköt om er idag allihop.

Zabelle   

spikes
0

3,Lycka till hos tandis,jag tänker på dig det vet duFlört

zabelle
0

#4 Tack!

Zabelle   

Tixy
0

God morgon!

Jag väcktes av en hund som skulle ligga och snusa i mitt öra, och där somnade hon, halvt på mig. Sedan blev det upp och duscha, och sedan iväg till skolan. Och här sitter jag nu.
Helgen har varit helt okej. Jobbade halvdag i lördags och har sedan varit med fästmannen. Har passat på att busa lite med hans hund, och träna lite.

#0 Jag beklagar verkligen, och sänder lite styrkekramar.

AnneN
0

Go´morron!

Helgen har varit riktigt bra, lördag var jag på tjejmiddag och söndag var det socialträff på hundhuset Glad

#0 Freke jag förstår hur du tänker där, håller med om att det är bättre att det får gå fort än att det ska vara utdraget, hoppas iallafall din mamma slipper lida.

Skickar styrkekramar till dig.

Själv kommer jag att åka till släkten i Kalix i eftermiddag och bli borta ett par dagar då min älskade farmor ska begravas imorgon.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Trollhassel
0

0# Så tänkte jag med min stackars farfar som fick ligga på långvåren länge innan han fick slippa. Orättvist och hårt. Synd att man skulle få skit för att förkorta lidandet. När det inte finns något hopp så förstår jag inte heller vart meningen ligger.

Jag är lite kryare idag. Det har väl varit en skaplig morgon och Prillan och jag har träffat hennes bästis Nemo. Nemo tyckte att Prillan fortfarande luktade löptik, men det höll inte Prillan med om alls.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

AnnL
0

God förmiddag!

# 0 Beklagar Freke. Hoppas också att det går fort. Det är jobbigt att se näran o kära lida.

Helgen har varit intensiv men trevlig.

Har varit och fått stronghold till Silver. Troligtvis rävskabb igen.Skrikandes Hade det i fjol vid samma tid.

# 7 Sänder styrkekramar till dig. Det är jobbigt när en älskad släkting går bort. Det är 30 år sedan jag misste min älskade mormor och jag saknar henne fortfarande.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

AnneN
0

#9 Tack, ja det är jobbigt, men tyvärr naturligt hur gärna vi än vill att de ska finnas för alltid.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#0…jag beklagar verkligen dig, det är alltid svårt att stå bredvid o inte kunna göra något…..det är nog värst för de som ser o sörjer….för den som är sjuk, brukar ju ha accepterat sin situation och är på en  helt annan plan med sin sjukdom……

Sänder dig massor av styrkekramar…..

Här är det inget annat än regn o regn o mörkt hela dagarna….sitter o gör inget idag….igår satt jag o sydde om en drös med gardiner som jag har fått från svärdottern, som hon hade tröttnat på….alltid kul med något nytt…..

Och här väntas det på beskedet om min lungprovtagning….vill ha diagnos nu, så man vet……vet ju nu på riktigt hur svårt sjuk mitt hjärta är, och därför kan det vara p g a hjärtsvikten som jag har svårt o tungt med andningen…..

Sen vill man ha det lugnt nu ett tag framöver från läkarbesök, nu vill man ju koncentrera sig på julförberedelserna även om det inte blir så märkvärdigt här…..julklapps köpet är lätt för det blir bara julklappar till mina kära fyrfotingar……

Eija

isla
0

God eftermiddag!

Här var det tungt idag. Lider med er i er sorg. :'-(

Har precis avslutat en middag med fiskbullar och ris. Får passa på när karln inte är hemma. ;-)

Idag är mina unga hundar billiga! Hittade på rackartyg i hagen när jag var ute och tränade hästen. Jäkla hundar. Eller jäkla matte snarare som inte håller koll. Men jag vill ju att de ska kunna vara ute trots att jag har annat för mig än att stå och titta på vad de gör. *suck* Tacka vet jag gammelvovven som håller sig till matte.

Annars kämpar jag med en riktigt härlig huvudvärk som inte vill ge med sig.

Tixy
0

#12 Vad är det för ynglingar du har skaffat som beter sig så? Tungan ute