Hämtat hunden
Hej! Nu är hunden hämtad som jag till början tvekade lite med att köpa. Än så länge är hon helt underbar och inte alls någon "problem hund". Hon lyssnar, är uppmärksam och otroligt snäll. Är jätte nöjd med henne.
Hon har haft Valpar som nu är runt 10 veckor och hennes juver hänger lite fortfarande, det finns ingen mjölk men det är löst skinn. Kommer detta försvinna och gå tillbaks till det vanliga isåfall när? Eller stannar dem så hela tiden?
MVH Sofie
Vad skoj Grattiss! vad jag vet så ska man väl motionera dem så sånt förvinner….
Jag förståg att hon inte skulle vara en problemhund (det var väl hon som hade bitit pga skydda sina Valpar?) Jätte grattis till att du tog henne och skinnet/juvert kommer försvinna. Det är säkert bara ut o gå och ge henne inte för fet mat då bör det gå ner fortare och ingen mjölk kommer finnas. Lycka till hon var jätte söt :D

Grattis till den nya familjemedlemmen 
Ja det lösa skinnet vid juvren kommer att återgå till det normala, exakt hur länge det tar vet jag inte, men det beror ju på att huden töjts ut då juvren varit fyllda med mjölk. Man behöver inte göra något speciellt för att det ska gå tillbaka till normalt (är bara vid skendräktighet för att avbryta den)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Lycka till med din nya kompis! 
Zabelle

Hej! tack för alla svar.
Ja det stämmer, det var hon som bitits när hon fick valparna. Okej vad skönt att det försvinner, så nu blir det bara till att motionera mycket:)
Mvh Sofie