Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 862 ggr
spikes
0

Godsöndags morgon 22/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas ni njöt av solen igår det gjorde vi,en härlig tur till havet,och Spike skulle döda både vågor pinnar och annat,han hade lite ont i går kväll i frambenet,men inte alls som innan han började käka glukosamin för artroxGlad.

Snodden som älskar att bada i sjöar,har ju varit mycket återhållsam med att våga sig fram till stora havet,men igår var han till och med ner och letade godis och spanade in vågorna…haha han är en alldeles för nyfiken kille för att kunna låta bliFlört.

Ha en fin söndag!

spikes
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nyfiken i en strut

Freke
0

Ser underbart ut. Man blir lite avis.. här ver det förvisso bra väder igår, men under natten har det regnat, och nu är det bara mulet.

Väcktes av att en hund till kom hem i morse, ska vara hundvakt åt en liten blandistik på 4år.

Som det märks att det finns labbe i, Tzar har aldrig reagerat på att andra tikar som har ätit ur hans mat skål, men nu.. Säger det morrr på riktigt för han vet med sig att hon inte lämnar något.. samt att han verkar tycka att det är lite kul att visa att det är han som bestämmer i sitt hus.

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Trollhassel
0

God morgon! Jag är krasslig idag också men tror inte att det är svinis. Min temp ligger på 36.5 idag, vilket är lite lägre än vad jag brukar ha i vanliga fall, så någon feber har jag inte. Jag mår däremot fruktansvärt illa! Jag kräks inte, men mår pyton. Inte ett dug kul. Känner mig konstig.

Igår tittade vi på Robinsson och åt tacos. Det var mysigt.

#0 Härliga bilder!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Karizma
0

#0 härlig dag du hade igår ser jag :D

#3 hoppas du kryar på dig 36.5 är min normaltemp och har jag 38 är jag jätte sjuk :P

Jag packar o packar tar en kopp kaffe o kollar in här är min rast :D Idag blir det inte mer än vanliga promenader hinner inte mer gick upp skapligt så Chanel skulle få en timmas promenad på morgonen för att sen kunna köra mitt rejjs :D Ha det gott nu kommer jag vara off ett tag pga inget nät.

Trollhassel
0

#4 Jag brukar också ligga lågt, men kanske runt 36.8-36.9 typ.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

AnneN
0

Hejsan! Inte morgon längre men är nyvaken iallafall.

Hade en mycket trevlig kväll igår på tjejmiddagen Glad

Idag blir det städa här hemma och ikväll blir det socialträff på Hundhuset.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

zabelle
0

Godkväll

En helg till som försvann kvickt. Var på tjej träff med mina gamla kalsskamrater från 9:an. Riktigt kul att träffas efter 36!!! år.

Hoppas alla som är krassliga kryar på sig ordentligt.

Zabelle