Ibland så får man...
… en bild som man bara älskar på sin hund!
Den här bilden fick jag till på min lilla tik Krecia och efter lite fix i photoshop blev den såhär.
Jag måste säga att den hamnade direkt i min top 5-lista på bilder med henne.
Liten och lurvig, min lilla polska byracka! 
Jag är så kär i min lilla tjej.
Bilden visar hur hon alltid håller koll på mig, och hur hon alltid har uppmärksamheten åt mitt håll, en underbar tik!

åå vilken fin bild! :D

jättefin bild!

Så söt 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Sicken söt
Jätte fin bild, du får bra bilder på hundarna en fråga vad har du för kamra? Får inte så klara bilder :(
Tack så mycket alla!
Karizma - Jag har en systemkamera, en Nikon D90.
Den är det ju lite efterbehandling på datorn..
#6 och vad kör du med för pogram har ju Nikon D70 ger bra bilder man jag har inte lärt mig den helt än, skulle vara kul o ta lite fina kort på alla i familjen osv. Har letat som en tok efter vettigt fotopogram gärna lätt så man fattar det med :D Du lyckas ta himmla bra kort på hundarna och tycker förståss att din lilla tös är bedårande söt liten tokig tjej med o det lyser igenom just denna bild att hon är en liten snärta med fullrulle :D
#7 Åh, vilka komplimanger
Jag har Photoshop CS3.
Funkar fint tycker jag, och använder bara lätta kommandon i programmet så inga avancerade saker direkt.
Det här kortet - taget samma dag som bilden i huvudinlägget - är också en bra bild tycker jag. Dock inte lika bra som den första
Hon viftar på svansen på båda bildern så därför är den suddig, men jag gillar att det är rörelse samtidigt som blicken är fast 
Tycker det var fint att hon viftar med svansen det gav "liv i bilden" :) Ja, hennes blick är ju så klar o fin mycket vaken tjej du har där :) är det frost eller snö? Ser ju kanon bra ut den bilden med :). Tack för pogram-tipset ska jag be min man ladda hem det åt mig :)
#9 Ja, hon har alltid stenkoll på mig.. rätt bra när man ska ta bilder, hehe.
Jadu, både frost och snö skulle jag vilja säga.
Det snöade lite den dagen och det var kallt på morgnen så..
Gör så du