Godlördags morgon 21/11
Här har jag varit uppe med tuppen,och nyss skjutsat sonen till en mässa dom skulle ha på skolan.
Idag ska vi åka en tur till havet och ta med fika och kameran,man får ta tillvara på ljuset och bryta vardagen ibland,och umgås på tumanhand
.
Ha en fin dag allihopa!

Stackars mig. Fint väder, solsken och frisk luft. Naturligtvis passar jag på att ha halsont och feber just idag. Min vanliga otur.
#0 Havet och fika låter urmysigt! ha det så bra!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#1 skickar massa krya på sig tankar!
#0 kan bara hålla med Trollhassel! Ha en jättebra dag!
Här började kaoset vid 8tiden, 3 ytterst lekfulla hundar, försökte inta min säng, inte okej!
Och min hund har precis börjat löpa för andra gången i sitt liv, första gången för mig, vad bör man tänka på?
Idag står det även en massa saker planerat på schemat, hundarna ska få åka och springa av sig på landet, rilo zoopermarket ska besökas, sen blir det födelsedagsfest ikväll!
Ha en bra dag!
1,Tack och hoppas du kryar på dig snart,det där har hela min familj legat i,men jag klarade mig med bara en "känning" av det.
2,Jepp det ska bli skönt
,kommer väl bilder sen antar jag…
Ha en skojig födelsedagsfest!

Sitter här och är nyvaken, var uppe till kl 6 på morron innan jag somnade…
(ja jag är knäpp)
Ikväll ska jag på tjejmiddag, det ser jag verkligen fram emot
Så innan dess tänker jag lyxa till det en aning med ett varmt bad. Sedan blir det sminka mig och fixa håret, vilket det är över 1 år sedan jag gjort!
Självklart glömmer jag inte bort djuren, de ska få sitt mys och aktivering de med som alltid.
Hoppas ni alla ha en bra helg 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!