Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 639 ggr
Trollhassel
0

God morgon, 19 November!

Idag fyller min älskade sambo år. Vi ska fira hela dagen. Lite kallare väder idag känns det som. Prillan frös lite nu på morgonen. 

Ha en fin dag ni andra!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

spikes
0

0,Vad mysigtFlört.

Här fick vi strömavbrott pgr av stormen men bara 1 gång,men vi eldade i kaminen som vanligt så det var varmt och gott bland sterainkjusen ändå.

Vi var ute med hundarna igår kväll och Snodden brydde sig inte alls om stormen,utan snosade runt som vanligt medan matte höll på att blåsa bort ett par ggrGlad,Spike och husse gick hem snabbare för Spike såg lite låg ut,kan vara hans syn som gör att han blev osäker.Flört

ha en fin dag!

fridaas
0

Godmorgon

Här har vi varit vakna sen sju idag, då min moster ringde och frågade om jag kan vara barnvakt medans hon är i skolan imorn. klart man kan det till världens sötaste lilla kusin :)

Idag ska man fortsätta på städningen som aldrig blev klar igår, ta långpromenad med hunden och sen åka till mormor och gratta henne på födelsedagen :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

zabelle
0

Godmorgon eller förmiddag…

Nu har stormen dragit förbi för denna gång. På vissa ställen uppmätte de vindbyar uppmot 42 m/s. I Malmö rasade byggställningar ner och lastbilar välte på motorvägen. En balkong i grannhuset kollapsade, men nu är det lugnt igen.

Fick hålla hårt i vovvens koppel igår så han inte blåste bort.

Ha det gott allihop!

Zabelle   

AnnL
0

Godförmiddag!

Var ute med Silver på en liten promenad vid sex tiden. Det regan och blåste så jag kunde knappt stå på benen. Silver tassa på, men han tyckte det var skönt att komma in, det gjorde även jag.

Ska snart åka på julmarknad med några vänner. Ska bla köpa lite isterband som dom bara har har på julmarknaden. Tungan ute

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Karizma
0

Lite sen som vanligt :)

Tvättar lite idag hade tur att det fanns tvättid vill inte flytta med smutstvätt. Ska försöka grejja lite idag känner att man har en del o göra o styra med. Städa dotterns rum o få ner lite leksaker be henne hålla i ordning på sakerna till söndag då vi flyttar. Ska verkligen bli skönt som vi har läntat o planerat. Så idag blir det Pizza för att slippa bry sig ang matlagningen med, sov rätt skönt i natt :) //Ha det bra alla

zabelle
0

#5 Lycka till med flytten Karizma! Jag har min flytt i somras i färskt minne fortfarande. Skönt när allt är på plats. Glad

Zabelle   

Tina-A
0

Godmorgon allihopa :) Idag är jag träningssugen, hoppas att Oliver är det också!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tixy
0

Morrn morrn!

Jag har varit en timme i skolan, medan Idelma har åkt runt med husse i bilen, och fått springa runt på en äng ner mot viken tydligen. Nu ligger hon och morrar på någon arbetsmaskin ute som låter som ett monster.

Vad vi hittar på idag vet jag inte, men jag är lite sugen på att köra lite lydnadsträning med henne. Glad

Ha det bra!

AnneN
0

Hejsan alla glada! Skrattande

Idag fyller min storasyster år! (kommer snart en grattistråd) så jag ska ringa och gratta henne.

Är bjudna på tacomiddag hos svärmor ikväll, ska bli riktigt gott och trevligt Glad (nej jag är inte ironisk, kommer faktiskt bra överens med svärmor).

I övrigt så blir det nog ganska lugnt idag, ta en sväng i parken och trötta ut Velvet lite innan vi går till svärmor så inte Velvet försöker busa med deras katt Skrattande

Hoppas ni alla har en bra dag!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Trollhassel
0

Oj, vad många födelsedagsbarn! Min sambo, fridaas mormor och Annes syster :)

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler