Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 2783 ggr
PillanN
0

Brandy är här!!!

I fredags åkte vi till Stockholm för att hämta hem lilla Brandy och pållen. Kan bara säga….dom är helt underbara båda två…och Erica är jag evigt tacksam!

Brandy är så otroligt söt så man skulle kunna äta upp henne Flört,ha ha.I sättet är hon en supertrevlig liten tjej som är väldigt trygg i sig själv. Att Erica har ägnat dessa små så otroligt mkt tid och socialtränat så mkt är guld värt. Detta är vad jag kallar en seriös uppfödare rakt igenom. :)

Hon sov hela långa vägen hem till Lidköping förutom tre stopp för rastning och mat samtidigt som även kollade till hästen där bak.

Hästen är även han precis vad jag vill en häst ska vara.

Ja,vad ska man säga mer än att lyckan är gjord!

Ni kommer att få höra vidare om Brandy,sajtens lilla valp.

Karizma
0

Gud vad kul o höra :) Du får allt ta o visa oss lite bilder med på båda två är skit nyfiken Flört

Karizma
0

Grattis måste jag med säga !

zabelle
0

#0 Grattis och lycka till!

Ser fram emot bilder både på valp och häst Skrattande

Zabelle   

Bekarim
0

Stort grattis Glad

AnneN
0

Vad roligt att de båda är så underbara (både hästen & valpen) och att hemresan gick bra Glad

Nu får du allt ta och via massor med bilder på dem båda för din stackars lillasyster (jag) som inte har nöjet att få vara med.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

spikes
0

5,Du ska då alltid vara med jämtTungan ute.

Grattis till bägge ser fram emot bilderFlört

Ricko
0

vad roligt! ras?

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

iita
0

#0 Vad kul att höra=) Vill ha massa uppdatering om liten och Pascall. Och säger igen att jag tvekar på att jag kunnat hitta nån bättre person att plasera både valpen och hästen hoss;)

PillanN
0

Jag ska absolut fota så ni får se dom. Jag är så gudaglad över de båda att jag inte riktigt kan beskriva det i ord =) Hoppas på bra väder,dvs inte regn imorrn så kommer bilder snart

AnneN
0

Vad tycker Mischa om lilla Brandy då?

_**/Mvh Anne

Karizma
0

#7 jag har för mig det är Pincher o var det papillon? Söta som tusan var alla i kullen, de såg ut som små Pinchar :)

iita
0

#7 Stämer. Mamma är Pinscher och lite chihuahua och pappa papillon.

PillanN
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mischa var snabb att ta med Brandy på musjakt"urk". Hon är så otroligt lydig och lättlärd trots sin unga ålder.Hon är alltid med i stallet och röjer till stallkatternas stora förtret =)För att vi inte ska glömma henne såg hon ut en plats i stallet där hennes bädd ska vara,inte där jag hade satt den med andra ord utan i stallgången längs väggen! Så blev det då hon annars går in o lägger sig i halmen hos hästarna och alla är inte "hundvänliga".

Nu har hon börjat bli riktigt tuff och springer omkring och studsar på alla fyra medan hon skäller som en tok…åt något som inte finns,ha ha

Älskar denna lilla prinsessa =)

PillanN
0

---

PillanN
0

Musjägare ;)

AnneN
0

#13 oj, vilken storleksskillnad! Förvånad Mischas skalle är ju nästan lika stor som hela Brandy

_**/Mvh Anne

[Empisen]
0

#15 Sötnos! Glad

iita
0

Haha de där med möss, så har hon överraskat med 1 en gång, jättemyssigt när hon kom med kattens byte i munen och tyckte den va jätterolig att leka med=)

Karizma
0

gud så söt :) Himmla kul att hundarna funkar så bra med, tycker dom passar fint ihop med färgmessigt oxå Flört Musjägare det var våran Pudel med hemma fy, sorkar tog han grävde fram dom o plundra även deras bo ursh äkligt var det :X

PillanN
0

Tänkte uppdatera er lite om lilla Brandy Glad

Först o främst så är hon en helt bedårande liten prinsessa,hon skulle nog kunna charma omkull en gråsten! Hon växer så det knakar och busar järnet med sina bästa kompisar…katterna ;) Dom är inte riktigt riktiga och har inte förstått att de är just katter utan leker med henne precis som en hund. Kloka o snälla är dom dock för de använder inte klorna i leken.

Där jag är,där är hundarna :) I stallet,i bilen,hos vänner, på stan,ja överallt. I bilen har hon sin bädd i mitten av baksätet där hon kan se ut,och när vi lämnar bilen så ligger hon på ryggstödet och väntar.

Jag som aldrig har låtit hundarna vara i sängen Oskyldig…ändrade mig första natten.Hon ligger på kudden och vill så klart ha täcke på sig. Vardagslydnaden går jättebra,hon är otroligt lättlärd. Hon ser för rolig ut när hon äter Skrattande Hon står på tre ben och håller alltid upp vänster bakben.Ibland står hon bara på Frambenen och äter!!!

Lägger in lite bilder på busfröet =)

PillanN
0

En till..

PillanN
0

Sista

PillanN
0

Hon är nästan Olagligt söt lilla hjärtat! SkrattandeFlört

Karizma
0

Hon blir bara vackrare o vackrare :) Fina bilder du bjuder på, kul att katterna är som dom är Flört

Quiila
0

Åh så söt hon är Skrattande

~Quila Roze~

[Empisen]
0

Jätte jätte fin verkligen! Glad

Trollhassel
0

Men gud så söt! Mysigt att hon leker så fint med katterna. Prillan är också en riktig kattälskare. Hon brukar leka med min systers katter och de förstår varandra jättebra. Tror att det kan bero på att katterna och hundarna är lika stora eller som i Prillans fall, hon är mycket mindre :)

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

iita
0

Finaste=) Kunde jag hittat bättre hem till liten eller?Glad

monsi
0

Å vad kul o se henne! Så fin hon är.

Verkar ha det toppen hos dig.

Jag är väldigt grön av avund men önskar er all lycka o välgång.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad