Godmorgon allihopa 13/11
Godmorgon!
#0 Övningsköra skulle jag med vilja, men har inte ens kommit till körkortet. Ska väl skaffa någon gång i livet.
Idag ska jag städa, packa och plugga lite, fick mitt tredje VG för ett par dagar sedan.
Sitter just nu och försöker att inte tänka på nikotinplåstret som kliar som tusan på benet. Har hållt upp rökandet sen i Söndags morse och det går bra.
Har aktiverat Ronjas hjärna lite med gömma godiset både i aktivitetsbollen och under mattor. Jätteskoj!
Ha en fin helg.
Kram!
God morgon ! Jag & sambon ska åka på lydnadsträning med dogsen.
Sen hämta barnen från skolan och ha Fredagsmys med film & godis har barnen bestämt.
Ha en trevlig helg allihopa
.

Godmorgon!
Jag ska om en stund köra ut till skogen med Snuffan och Yatzi och promenera där med dom, senare idag ska jag iväg och simma med Teddy( det gör vi en gång i veckan), sen hämta sonen på dagis, laga middag, fredagsmys i soffan och titta på Idol.
God morgon!
Nu börjar jag bli frisk igen, relativt iaf. Idelma tycker att jag är supertråkig som bara ligger och halvsover framför tvn hela dagarna.
Funderar på att testa att shejpa lite idag igen, men hon har problem med det. Hon vägrar ju att bjuda på nya beteenden!
Tjing på Er! Idag ska jag säda o städa givetvis ta en långpromenad med Chanel vi ska träna lite balansövning igen då med. packa lite för att frakta till lägenheten får väl se om jag hinner det idag eller orkar. Får rätt ont i ryggen när jag dammsugit då jag har trillat av häst o skada ryggen, dum man är o rider in hästar som man inte känner så väl men men… Jag hoppas det blir en bra dag iaf ska säga till i köttdisken om dom har märgben från nöt till hunden o vad det kostar. Blir en bra dag känner det på mig
//Ha det så gott alla.
5,Låter bra det,se till att det inte är av gris bara
ne gris vet jag man ska akta sig för, det är inplentat i huvet sen man var barn och kyckling ben.
7,

God dag allihopa.
Låter som om ni har en härlig plan för dagen allihopa på ett eller annat sätt.
Min morgon beståd av kissrunda med hundarna,sen ner på VC med dottern och mig själv.Jag förstår inte,men vi blir inte friska bara snäppet bättre men fortfarande sjuka?Läkaren sa NEJ ni går ej till jobbet eller till skolan,punkt slut.En vecka till måste ni vara hemma
Ni ska vila,sova och ta det väldigt lungt.
Och sen in på apoteket för att hämta ännu mera mediciner.Då är det så att dom har datafel så vi får komma tillbaka senare annars blir det att sätta sig på tåget in till centralen och hämta medicinen.För där har dom den medicinen vi ska ha.Det känns allmänt tröstlöst.
Så jag känner mig lite mer än ledsen nu,svårt att acceptera att jag inte kan jobba,städa,feja,lägga spår osv.Dottern är grinig för hon känner att hon halkar efter i skolan.
Näää…fyyyyyy…
Ha en jättetrevlig helg allihopa.Stor kram på er!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Idag har jag inget alls planerat förutm en massa tv-tittande ikväll, mysa med djuren och den vanliga rundan i parken med Velvet så hon får aktiveras lite.
Önskar er alla en lyckosam fredag den 13:e 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Godeftermiddag!
Tittar in en snabbis då jag håller på att förbereda för mårtens mat till kvällen. Har köpt en stor tupp på 3 kg. Som jag anrättar precis som gås. Vi ska ha en kompis och hyresvärden på middag i kväll.
Silver tycker jag är jätte, jätte tråkig. Har förberett det mesta så nu ska jag ta en tur till skogen men lilleman så han också blir nöjd idag.
Ha en bra fred. trots att det är den 13.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
9,Låter inte roligt…men även jag säger viiila! och krya på er!
Hallå.
Veckohandlat, städat och tvättat och så klart gått långrundor med vovven i regnet.
#1 Lycka till med sluta rökandet!! Jag vet att vi är ett par stycken till härinne som håller på att dra ner inför ett avslut längre fram. Håller tummarna för att du klarar det!!!!
#9 Hoppas ni kryar på er nu och vilar ordentligt.
Blir en lugn kväll med god middag och tv mys.
Kram allihop
Zabelle

Tack för alla fina hälsningar,det värmer gott i mökret och febertoppar m.m.KRAM TEBAX ALLIHOPA!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.