Hundträff Upplands Väsby 19/8!
Nu är en hundträff planerad i Upplands Väsby onsdag 19/8!
Träffen håller till vid den stora hagen som ligger nära Väsby veterinär, ni som vill ha vägbeskrivning kan få det!
Träffen startar klockan 12! Så stannar man så länge man orkar helt enkelt 
Ni som kommer kan väl skriva in er och era hundar här!
Imorrn är träffen! Ingen har väl ångrat sig va?? 
Jag och Oliver + Sonia och Milou kommer! :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Eventuellt kanske jag och Idelma dyker upp, inte helt säkert än. Meddelar imorgon när jag vet.
#5 Brabra
#6 Vad kuul! Hoppas ni kommer! 
lite Ot men va e hugo för blandras?
#8 Han är renrasig jack russell terrier.
# ok hihi han såg ut som en liten dogo argentina hih *sorry* men så hilma söt!…
#10 Hehe, okej.. Det heter väl dogo argentino? 
#11 sorry missa oet:D… e lite snabb på tagetbordet så stavningen blir dåligt..=)
Tyvärr så kan vi inte komma, jag ska iväg på ett möte och har tid där vid 12-snåret.
Men jag hoppas att ni har kul idag! :)
Ses snart!
#13 Så synd.. Men det kommer fler tillfällen 
#14 Japp!
Träffen blev jätte lyckad! Tina-A kommer lägga upp massor av bilder sen 

Härligt, väntar med spänning på bilderna 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Kom precis hem, ska ladda in bilderna nu! :D
Tack för idag tjejer <3 Blev ju lite smått kär i Hugo, tack Hugo för alla bitmärken i mina fingrar och alla gosiga pussar ;) Hehe
Jag och Sonia virrade runt ganska länge innan vi hittade rasgården, som faktiskt var kamoflerad av buskar och träd! Vi gick rakt förbi den och såg den inte :P
Oliver och Nemo poserar på rad!
Det ser ju supertrevligt ut, det där!
#51 Det var ju hur tufft som helst! 
Det var jätte kul, ser fram emot nästa träff 

Ni ser ut att haft en underbar dag 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja det var super kul! 

vad härligt ni hade det.
blir det fler träffar?
#57 Visst kan vi skapa en ny träff
Vad säger ni?
Tack för att ni delar med er av alla fina foto från er träff.
Jättekul att se hur mysigt ni hade det.
Zabelle
#57 & 58 Jag är gärna med på en ny! 
#60 Roligt!
Någon mer?
#58 Jaa det skulle va kul 
#63 Där jag går på valpkurs finns det en agillity bana, den ligger i Upplands-Väsby 
#63 Japp det finns en här i väsby :)
Jag kan möjligtvis ha bilder på banan..
Hah tjaa, om du nu skulle vilja se några bilder ;P
#64-65 Menar ni den i närheten av Bollstanäs? Vet inte riktigt hur jag ska förklara.. Ligger vid ett hunddagis iaf.
Där finns det ju även en större yta (apell? aldrig sett att dom använt den) ner längs grusvägen där man kan vara också, om det är så.
#66 Nej, denna ligger vid en skjutbana, den är inte så värst stor.. Men finns en hage precis bredvid där dom som inte lyssnar på inkallning kan springa av sig 
#67 Aha.. Den har jag ingen aning om vad det är för någon. O.o'
#68 Den ligger ganska "gömd" kanske därför ^^ Man måste liksom åka igenom ett område och sådär..
#68 Ah, okej.
Hur tar man sig dit kommunalt då?
#70 Ähm.. Bra fråga.. Men från Upplands-väsby station ska det gå en buss som heter "blabla Brunnby vik" (blabla står för nummret, som jag då inte vet vad det är)
Men det går nog att söka på sl 
Från brunnby vik får du gå en bit. 
#71 Okej. Du råkar inte veta om 533 (rotebro - väsby) råkar gå förbi i närheten? Isf kan jag ta den, det är lite lättare.
Föresten, är det lugnt för er om jag struntar i min egen hund och kanske plockar med fästmannens hund istället? Hon är inte van vid hundar. Vissa klarar hon, andra inte. Men tänkte i så fall sitta och vara passiv med henne. En 9-årig Parson russel terrier-dam. :)
#72 Självklart 
#72 Kan kolla om den går förbi
#72 Nej.. Det går bara en buss, och den går ifrån Upplands-Väsby station..
Men du kan ju ta tåget ifrån Rotebro, om det är där du bor…
Vilka fina härliga bilder på alla :) Ni måste haft en kanon bra dag. en fråga vem är Milou med här oxå b.if? Hur som haver jätte trevligt att du visa bilder på alla :)

starta gärna en ny tråd när ni bestämt dag ,plats å tid.
#78 Japp :)
#77 "en fråga vem är Milou med här oxå b.if" förstår inte riktigt vad du menar x'D
Haha jag menar jag har inte sett Milou förut är ägaren med i blandras.ifokus :) söt hårboll iaf
#81 Haha här är jag med Meloonen 
Hade missat bilderna totalt ._. men jätte fina :D
Sen orkar jag inte läsa, men har ni kommit fram till en ny träff eller?
#82 Inte riktigt än… ^^
#73-76 Ah, okej. Nje, tänkte om jag skulle ha pojkens hund. Han bor i rotebro, själv bor jag i edsberg, så det får bli buss + tåg + buss för oss då. Men det gör inget, hon är van. :)
#84 Okej, då ska vi bara bestämma dag + tid då..
Jag kan föressten möta upp dig i brunnbyvik om du vill så går vi tillsammans till "träffstället" 
Ska kolla dom som äger Agility banans sida, dom har nämligen kurser där då och då.. Det är där jag går på valpkurs ^^
Så ni kan säga några dagar och tider som skulle passa er, så kan jag kolla upp deras almanacka.
För mig passar varje dag denna vecka vad jag vet nu.. Har nämligen höstlov :)
#85 Vore super! Fast Idelma är lite skum, hon kommer gå och skälla och vara jobbig. Förhoppningsvis kanske hon sköter sig eftersom att det är nytt ställe. :)
Jag kan fredag, lördag och söndag nästa vecka. Jobbar måndag-torsdag, kommer väl hem vid 14-tiden, och då lär jag vara helt slut.
Efter lovet kan jag bara lördagar och söndagar. Tid spelar ingen större roll, men helst inte för sent eftersom att det blir mörkt så tidigt.
#86 Det gör inge, mina hundar e oxå lite knäppa.. Drar som bara den när vi går med andra hundar.. 
fredag passar nog mig också..
Vi skulle kunna ta en ganska tidig tid.. Typ 11, 12 eller nåt, så det inte blir mörkt fort.. Ska kolla upp deras kalender nu 
#87 Förmiddagen blir perfekt för mig. Har du hunnit checka kalendern?
Är det vid den där egna föreningen eller vad man ska säga, där dom har aktivitetspromenader och så ibland?
#88 Precis, det är där jag menar 
Kollade kalendern, dom har bara en kurs den dagen och den är vid 18.00 så på förmiddagen blir jätte bra..
#90 Det går säkert att fixa 
#89 Härligt!
Är det några fler som kan nu på fredag? 
hmm fredag, vet inte om jag har planer,,, ska kolla ^^,
Det skulle vara jättekul :)
#93 Kolla upp det du :)
Nja jag har planer vid 5 tiden, så jag vet inte riktigt om jag kommer hinna åka dit och ta mig hem och att hinna vara där med er också.. :/
Om träffen börjar 11 och du ska vara ? klockan 5 så har du 6 timmar på dig ju.. Vart bor du nu igen? :)
#96 Jag bor i sundbyberg :) Det skulle nog funka :D
#97 Okej, hm.. ja, det beror ju på också hur lång tid det tar att åka hit och sedan hem :)
#97 Tåg mellan solna (buss från sumpan till solna, antar jag att du kör på?) och väsby tar ju max 10-15 minuter. Så där är det ju inga problem.
Men vi får väl se hur många vi blir och sådär. 
#99 Ja, om vi blir för få är det inte lika roligt ;)
#100 Precis. Då kan man lika gärna vänta någon vecka och köra fler. ^_^ Annars kommer alla hundar dissa Idelma, haha.
Jag kan inte på fredag, blir för mycket.. Massa läxor -.-
#102 Läxor under lov? Illa. ^^
Jag och killen har pratat om att ligga och lata oss på fredag, så då passar det ju bra när det ändå inte blir någon träff.
#103 Då tar vi det någon annan gång då :)
#103 Ja asså du skulle bara veta hur mycket jag har, omänskligt! o.O Trodde jag skulle få ett lov… :c
#105 Stackars dig.. Hoppas du får ett bra fortsatt lov ändå 
#106 tack :)
Men ser fram emot nästa träff! (:

hur var träffen?
är hemma nu och kan komma på nästa träff.
#108 Blev ingen träff, vi vart för få
Men kanske kan börja planera en ny nu då?

ja gärna.
ska vi starta en ny tråd med planering kring nya träffen?
kan du kolla om vi får låna några hinder till pröva på agilityn?
h eva
Startar en ny tråd