Snygga /söta bilder.
0), 1), 2) skulle vilja se han utan sele men himmla kul o se en herre som han så söt :) Bra kort men mer ute kort på snygginen utan sele :) bara ett tips.
6) söt som socker ser lite ut som en fladdermus tycker det ännu för öronen o stora ögan en flygandehund, skitsöt är hon. Sen hennes kille är ju fin fin med glansiga fina pälsar har dom lite avis är jag men ja min dam kommer någ inte då sån lyster i sin päls :)
Själv lyckas jag inte ta så himmla bra kort dels så får man henne för nära eller så går hon/setter sig ner men denna bild gillar jag iaf.
#9 Tack! Ja, jag är rätt nöjd själv över deras pälsar. Tog lite tid på hanen, men efter lite foderbyten så vart det kanon!
Haha, ja, hon ser ut som en fladdermus. Många som säger det, hihi.
Hon är himla söt tiken din. Hon ser snäll och vis ut!
#11 jo jag vet ju att han var en äldre herre ser mycket fräsh ut för sin höga ålder. Men man kan även ta kort inne utan sele reflex gör att man ser selen så bra. Men jag tycker han är jätte söt ser så snäll ut som en gó farbror :)
#12 vad är Anik för ras/er? ser stor ut :D och Sia är labb-schäfer såg ju ditt inlägg ang Valpar söt myskort du bjuder på
Ja dom är så fina tillsammans :)
Atik är en Kangal en mycket stor och präcktig ras:D
#13.Ja de kommer jag inte göra i fortsätningen.Menhan sat så söt och snällt där så jag tog lite billder inom hus innan vi skulle ut.
Ja han är pigg som sjuton och har en fin kropp.Igår släppte jag ut han med en 3 årig shäfer dem sprang omkring och jaga varandre.Shäfern kom aldrig ifat Rolf.Vi va hoss vet för 3 v sedan och vi fick mycket beröm för att ha en så gammal hund i ett så bra skik.
Ja och han är gäte snäll kan hanteras av alla i familjen.Men man vet vem han väljer hälst före alla andra de är mig och mamma.Jag är också 15.Så vi har känt varandra ända sedan han födes hemma hos oss.(Vi ägde hans mamma och pappa med).Hans mamma va en bruks shäfer och pappa va en hasky.De flesta valparna blev polis hundar eller kom till ett bra hem med barn familj.Mamma kunnde fäla morfar som vägde 115 kg.Hon va riktigt stark medan pappa va uthålig och också väldigt stark, i sina ygre dar va han en drag hund.Mamma dog vid 17 år och pappa dog vid 18år.Så vi hoppas att han kommer upp til 20.
Han har ett par äldre syskon som just nu är 20.
Så underbart söta och snygga hundar det bor i sverige
.
Denna bilden är lite annorlunda, men var tvungen att lägga in den. Knäppte den nu på morgonen och fixade den egentligen för att skicka till kompisen som jag tog över katten ifrån för 1,5 år sen. Men tyckte den blev så söt så jag lägger in den här med
.

#22 Jätte fin bild, häftig man Snodden har =)
#23 SÖTNOS då =)
25,Tack ja den är ännu större nu,där var han ca 2 år
#26 Man blir ju nästan lite sentimental
när man tittar på dina hundar
. ÄLSKAR Lassie filmerna
.
27,Visst är det en vacker ras,och visst var Lassie filmerna bra,men än idag drar det ner rasen lite
#28 ????????? Drar ner rasen? varför? Dom är otroligt vackra & om jag inte har helt fel, otroligt lättlärda & lyhörda, eller ?? Fina är dom, hur som helst
29,Startar en ny tråd om sånt