Busryck!
Hon ser ju galen ut, och söt såklart! 
Vet inte om jag har någon tokbus-bild på Idelma, får ta och kika på det i dagarna.
#1 Hihi, jo.
Skönt med en tik som är allas bästa vän under löp, och inte rabiata monster som ska tukta allt vad karlar heter och vara deppiga och griniga.. 
Xondah - Haha, vilka härliga bilder! 
hahah vilka sköna busbilder :)
#0 min tös busade när hon löpte som tusan med 2 hundar 2 tikar var det jätte kul o se men neee inte nu efter löpet :-/ vissligen är det en liten busfia vi brukar möta ute som idag då gjorde hon lite bus tedens hoppas att hon snart blir lite mer busig med bra hundar :) Och det är tikar våran litar på o vill vara med inte hanar dom är "jobbiga" :)
Men vilken sötis på bild 1!!
Alla bilderna är så söta….
10,Näe inte min hane han är gentleman trots löptik,många suriga tikar har slutat sura när dom träffat honom
#12 ne hon är inte sur på dom bara det att dom är ju rumpluktare o väldigt på sig enligt henne även då när hon inte löpt. Och visst är det små ungtuppar som vi råkar ut för med, det är såna som tror dom har pli på hundarna men så drar dom gärnet (även när hon inte löpt). Sagt till lite fint till ägarna bara för dom har snälla hundar ska dom inte springa fram till andra hundar nu mera kopplar dom sina när dom ser oss
Men jag tor säkert att hon hade gilla din gentleman tyvärr är det få gentlemän här :D

Åh vilka härliga bilder! Vad glad man blir, hihi.
Ja, Karizma, min tik är lite samma.
Under löpet så leker hon som sjutton, men efter är det en bestämt morrning och total ignorans från hennes sida 
Slaktade bollar var en hitt hos min förra tik, fast hon lekte med andra hundar i och för sig (dobermann/schäfer).
Söt bild, Tixy 
Trollhassel - Åh vad jag älskar den bilden på Love och Prillan 

#18 Tack, visst är den söt! Prillan ser helt galen ut! De älskar varandra dedär två.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#19 Pinnar, sånt otyg ska dödas 
#21 Tydligen. Och som valp är man extra utsatt, så då gäller det att ta i för kung och fosterland. 
#22 Jamen visst! 
24, har du haft varghund dom är ju så himmla härliga
Fina kort alla bjuder på :)
24,nej min väninna jag umgicks med på den tiden hade 2,varav den yngsta och snodd var som ler och långhalm,vi umgicks i stort sett varje dag under 4 år
26 :) ja de är härliga iaf lite för stor för min smak men gud så trevliga dom är en bekant till mig hade 3 st + schäffrar 2 st dessa schäfrar vart ingifta
då hon träffa en ny man, men de bode ju så bra ute i ingenstans som jag kalla det vackert så man höll andan när men red deras marker givetvis med en flock hundar med sig.
27,28 fina buskort ser helt galen ut Greta ser ut :D
29,dom är helhärliga hundar,vore det inte för att dom inte lever så länge så hade även jag skaffat mig en,collies och varghundar går bäst ihop har jag fått reda på

#30 Det är ju det som är tråkigt med stoa vinthundar. Jelisej fyller 7 nu och vi får redan betrakta honom som en gamal herre. De blir ju sällan mer än 8-9 år.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
31.Precis jag fullständigt älskar dom som ras annars
#33, #34, #35 haha vilka härliga bilder! :D