God morgon, 10 November!
Nu åker jag. Väska packad, te drucket och hund väckt.
Ha det så bra allihopa!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Godmorgon!
Hoppas du och Prillan får det trevlig!
Här vaknade vi kl. 5 av två tjejer som kivades (döttrarna)…systrar säger jag bara. Dom både hatar och älskar varandra.
Nåja, slapp använda väckarklockan i alla fall.
Kram!
Morrn allihopa!
Ha en trevlig resa,kör försiktigt
.
När man känner att man börjar nosa på ett slut med sin hund,så är det dags att lägga om motionen och träningen.
Spike gubben har börjat påvisa att han har ont bak nu,så här gäller inga 3 timmars turer i skogen med Snodd längre,utan det blir koppelpromenader och huvudarbete mestadels inomhus,åsså skämmer vi bort han kolossalt också,fast det har ju inte Snodd något emot,han är ju med på ett hörn han med
.
Fick veta att Snodden päls kommit fram till Moa W nu,hoppas det går bra att karda det
.
Kram på er alla!
Godmorgon alla morgonpigga människor 
Jag har varit på jobb en timme så första fikan är avklarad.
Vi envisas fortfarande att ta på vovven regntäcket varje gång det regnar, och i morse gick han i alla fall en liten bit med täcket på. Han brukar springa en bra bit före oss men när det otäcka täcket är på går han strax bakom och tittar undrande upp på oss hela tiden. Men kissa med täcke på, det gör han INTE!
#2 Du får berätta om det blir en "Snodd-tröja" sen!
Ha det gott allihop
Zabelle

God morgon, regn o blött i ett höstigt Visby fast i dag är det vindstilla, kan man inte påstå det var igår!
Så det ser ut att bli en blöt långprommis i stan å hälsa på släkt å andra..
Men lugnet vilar över Visby vilket är riktigt skönt. Avkoppling och kraft samlande vilket kan behövas ibland och främst nu för mig iallafall.
Ha en riktigt bra dag
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
God förmiddag!
Dagens första promenad är avklarad, löven flög omkring, regnet droppade, hunden gnällade och jag frös. Bra start på denna morgon. Celine trivs bäst inomhus när det regnar tydligen.
Matproblemen som vi har haft, som jag trodde var slut igår då hon åt upp allt som hon skulle, utan "tjat" eller gnäll, gick med bakslag idag igen.. nu vill hon inte ens titta åt maten.. knäppa hund.. men men det ger väl med sig hoppas jag.
Vi ska ut på långpromenad med en kompis och hans hund sen om 2timmar och då kanske hon väljer att äta efter det, brukar vara lättare att få i henne mat om det är lite konkurans..

Usch vad morgonpigga medlemmar det finns här… själv så är jag sällan uppe före 11 om jag inte måste.
Denna dag börjar inte alls bra, vaknar med samma sprängande huvudvärk som jag somnade med och det finns inga huvudvärkstabletter hemma 
Nåja jag överlever nog detta med… Idag ska jag hjälpa en vän att göra en lista över hundfoder som inte innehåller vete & fisk, någon som vet något?
Önskar er alla en bra dag 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

God Förmiddag!
Hoppas oxå Trollhassel & Prillan ska ha det bäst.Å som spikes säger: kör försiktigt.
Spikes va underbart att ni skämmer bort honom!!Jag vill oxå veta vad det blir av spikes päls moa w!Häftigt !
iurochskur,kl 5?!
mina döttrar är helt olika å hatar väl mest varandra för tillfället,men jag har motsatt problem att få dom att lägga sig.
zabelle..hihihihi..jag tror vovven till slut kommer å ge sig,men det kräver ju sin människa för att ha tillräckligt mycket tålamod å vänta ut en vovve!
freke..visby?!där har jag ej vart sen jag var liten tös.hoppas vädret blir bättre snart.Och jag förstår vad du menar med lugnet.Skönt..
fridaas va jobbigt med en vovve som ska trilskas med maten.jag har oxå en vovve som en gillar regn,kyla,vind,hon får sitta i jackan lite då och då under promisen.
Här hemma badar vi i snorpapper,lever vi på penecillin,hostmedicin,alvedon,sinova,allt annat än kul.Äldsta dotter & jag har vart hemma i snart 2 veckor.Helt galet känns det!Yngsta dottern var ju sjuk först så hon har haft sina 2 veckor "redan" och fått gått till skolan i dag.I soffan ligger min 16,5 åring utsalgen å sover tungt eft en natt av host,host,host,snyta,snyta,snyta,samma för mig.Jag har så ont i magen å ryggen när jag hostar så det tränger fram tårar i ögonen på mig.
Nej det är inte nöff-nöff vi har fått,inget virus har vi,vi har hårdnackade bakterier.
Jag fortsätter att mest då å då aktivera hundarna inne.Dottern går en hundlinje så hon kör lite traget träning här hemma då å då.små promisar får dom,tur att vi har en stor äng runt hörnet där man oftast kan släppa dom så dom får springa av sig.
jaaa..suck…Ha en bra dag allihopa,å stor kram på er alla oxå.
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Godmiddag!
# 0 Ha en skön tripp med lilla Prillan o var rädda om er ute i trafiken. 
Här är det grått, regnigt o ruggit.
Har gömt lite godis inomhus på förmiddagen så Silver har haft något att göra. Sen får det bli promenad i regnet med det förfärliga regntäcket på i eftermiddag.
# 3 Silver kan ju inte heller pinka med regntäcke trots att hela magen är fri. 
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.