Godmorgon Måndag 9/11
Regn och rusk i Malmö idag men det börjar så smått bli ljust i alla fall.
Vi går oftast våra promenader vid stranden och det blir mycket sand som fastnar i vovvens päls. Hur mycket man än torkar av honom så har man ändå massor med sand på golven. Men hellre sand än lera.. Det är ju lätt att dammsuga upp i alla fall.
Hoppas ni får en härlig dag sllihop!
Zabelle

God morgon! Prillan vill ligga och kuckilura en stund i sin nya Bia-bädd. Hon har ingen större lust att gå ut. Det har förvisso inte jag heller. Idag blir det barnmorskan för min del. Har ine varit där sedan vecka 15 och nu är jag i vecka 24 redan. Tiden går! Bara 16 veckor kvar ;)
I morgon klockan 05.00 bär det av norrut. Det ska bli riktigt skönt! Träffa mamma, hundarna och min favoritfågel lavskrikan.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
21,vad spännande
Morrn på er
Idag är det mulet igen,dock lite ljusare än i går.
Ska försöka ta det lite lugnt idag men ändå röra mig på ett för mig vettigt sätt,ska väl åka och handla lite som är slut i kylen också…
Och sen blir det förstås hundprommis….sätter in en bild på Spike han ser ut som han har en ciggar i munnen,vi hade slut på älgbenen
.

grått,mulet,kallt å blåsigt här.Och hela familjen är väldigt väldigt dunderförkylda med allt som ingår i en sån riktigt dunerförkylning.så det är sjukstuga här.hundarna får små promenader.sen gör vi små lekar med godis inne.toarullar med godis i å massa annat.vi mår tokdåligt.fy bubblan säger jag bara.
hundarna,katterna är väldigt väldigt goa när vi e sjuka.tar väldigt mycket hänsyn å många olika sätt å vis.
fy..bubblan… ha en bra dag ..kram
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

#2 Sött! Prillan ser likadan ut när hon har tuggben i munnen. Då brukar vi kalla henne "Prillidillen ciggarillen" haha
#3 Fy, det låter inte kul! Krya på er!
Med Vänliga hälsningar
4,tack ja gammelmannen har en förmåga att kunna se valpig ut trots sin höga ålder
#3 Hoppas ni kryar på er snabbt!
Zabelle

Tack för goa krya-på-er-hälsningar.. kram på er!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Här skiner solen idag, så idag blir det lång prommenad, några andra fasta planer för dagen har jag inte, vilket är ganska skönt 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Har varit hos barnmorskan nu. Fick lyssna på bebis hjärta som slog så fint. Allt var frid och fröjd. Lite järnbrist bara.
Nu återstår bara packning, städning och resfeber. Kommer inte kunna sova många timmar i natt, för jag har alltid svårt att slappna av när väskan är packad och värckarklockan ställd tidigt i ottan.
Med Vänliga hälsningar
Inte så mycket morgon nu kanske
Idag har vi varit ner till djuraffären med Aramis, gratis fotografering där :). Han var jätteduktig och fotografen blev till och med förvånad när jag sa ligg åt Aramis och det bara small till i golvet för han la sig så snabbt
Nu ser vi fram emot att få hem bilderna
.
Godkväll!
Var inne på datorn i morse men kom på att jag glömt skriva i morgontråden. Sen har vi haft datastrul i kväll. For in till stan o fick tag på en ny router precis innan kl 6. Men det fungera inte ändå. Nu har vi provat o provat o helt plötsligt går det. Fattar ingenting.
Hann precis komma hem från skogspromenaden innan det börja regna. Ibland ska man ha tur.
Nu blir det att se på Tv om Ullared.
#1 Ha det så mysigt på resan.
#2 Tänk på att han är gammal. Borde han inte sluta röka hehe.
#3 Usch för att vara förkyld. Vila o krya på er.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.