Godmorgon 7/11!
Idag är det min födelsedag! hihi….30 år gammal är man nu.
Ja, dagen började inte så roligt, min tvillingsyster ringde och grattade mig med gråten i halsen…hon hade åkt på migrän och nackspärr på våran stora dag. Stackars min andra hälft. Nåja, blir tårta i all stillhet här hemma.
Jag fick en present jag blev tårögd av: Min sambo har bokat in 3 timmars ansikts behandling och makeup åt mig! Åh, tänk vad gulliga karlar är ibland.
Fick tre fina blöta pussar utav Ronja rätt i ögat imorse..hehe.
Hoppas ni får en fin dag allihopa!
Morrn alla
Och grattis på födelsedagen!
.
Men vilken tur att du inte gjort makeupen innan du fick dom blöta pussarna….låter som en skön behandling,behövs säkert i mörkret
.
Här är det grått och trist och hela familjen är sjuka utom jag och vovvarna,så det blir en långtur med dom i skog och mark.Man får passa på när det väl är ljust ute….
Jag blev jätteglad igår för jag fick ett meddelande från en som jag ofta hade runt benen på mig som 8-9 åring,han berättade att han blivit hundförare pgr av mig,som lärde honom att få min hund att gå fot som liten…han skrev ordagrant,det var du som fick mitt självförtroende att växa i och med det…blev lite tårögd jag med,jag har ju inte träffat den kille sen han var 5 år
Ha en fin lördag!
#1 Åh, Hoppas ni kryar på er!

#0 GRATTIS!!! Hoppas att du får en bra dag! fattar inte varför hundar envisas med att pussas i ögonen och inte på munnen. Nåja, man vill inte alltid ha blöta pussar på munnen av den heller, men jag har lärt Prillan att pussas med nosen utan tungan om man säger "Puss".
#1 Om alla är sjuka utom du så kanske du slipper då :)
Jag ska ta det lugnt idag. Drömde att radiotjänst bröt sig in här och vände till ordentligt, helt utan anledning. Vääääldigt konstig dröm! Somnade 01.30, vaknade 02.30, somnade 04.00 vaknade 09.00. Har visst bara sovit i 6 timmar. Kanske ska sätta mig framför en film. Känner mig absolut inte utvilad alls. Bebis har sparkat.
Ha en bra dag allesammans!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Grattis på födelsedagen! På måndag är det min tur 
Så det fullt upp nu i några dagar med släkt och vänner..
Hoppas du får en toppendag!
Själv ska jag iväg och jobba med "mina" rottweilers, samt möta upp två stycken borzoier. Ska bli spännande. Faktiskt aldrig träffat en på så nära håll, vilket är roligt under mina år kring hundar, haha.
#0 GRATTIS på din dag =)
#3 GRATTIS till bebisen i magen, jag hade ofta många & konstiga drömmar när jag var gravid. Sov dåligt nästan varje natt. Kanske ska vara så för att vänja sig att så fort barnet är fött, så är det SLUT med skönhetssömnen ;)
Jag ska jobba till kl 21 ikväll, så min Lördag är räddad =(
#0 Grattis! :)
Idag ska vi på julmarknad på Mårbacka, jag längtar! Det är vår egen lilla tradition och det är så mysigt att gå runt där :)
#1 Vilket fint meddelande av killen. Kanske du kan hjälpa mig oxå, hur jag ska få Wilda att gå fot? Hon drar & sliter, fladdrar & far så efter promenaden får jag "veva" tillbaka min arm, som blivit 3 meter längre
.

#4 Borzoier är en upplevelse. Du kommer bli kär!
Med Vänliga hälsningar
#8 Det tror jag nog! Ska åka om 20 minuter, hehe. Ska bli spännande!

#5 Sjukaste drömmar jag någonsin haft. Varje natt är det något nytt och helt galet! Jag har sovit bra tills nu. Nu i veca 23 har sömnproblemen kommit, och d är nog här för att stanna. Hej då, till sköna, oavbrutna nätter. Haha
Med Vänliga hälsningar
Godförmiddag!
# 0 Grattis på födelsedagen. hoppas du får en fin dag trots att din andra hälft är sjuk.
# 1 Du får skicka krya på dig kramar till dina sjuklingar från mig.
Här är det ännu en dag som är grå och mulen. Blir att åka till skogen idag oavsett väder så Silver får leka av sig ordentligt. Annars ska jag bara ta det lugnt.
Silver har nu gått på färskfoder i två veckor. Han äter numera både morgon o kväll. Det är så skönt att se hur bra han mår o att han äter vad han ska varje dag. Fanns ingen ordning alls med hans ätade innan. Kräktes ofta på förmiddagarna förr, bara för att han var tom i magen. Det har han inte gjort en enda gång sen jag börja med färskfodret. 
Ha en skön lördag alla hundvänner.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Grattis på 30års dagen #0
Här sov jag till 9 och hade en mysstund med chanel o dottern som mös till fullo En bra sväng är tagen då jag går upp o bara tar på mig vad bra det är med lite kyla man sätter på sig mössan så ser man okey ut :D Bajs o kissa o en busig hund som rejjsa runt runt runt. Ska ta o gå till nya längeheten för jag tyckte ugnen såg lite äklig ut den ska jag spruta på lite medel o låta det vara så det blir lättare o rengöra den. Har fått lite svårt o sova om nätterna, fattar inte varför allt är som vanligt men sömnen har blivit mindre o är som en segkorv här vid 15 tiden varje dag
Ska ner till stugan imorgon för kolla lite o sista momenten inför vintern. Det var allt för idag Ha det så bra alla även ni som är lite krassliga :)

Grattis på 30årsdagen, snäll sambo, sämre kan man helt klart ha..
Själv har man bara varit ute i blöt skog, för å vandra av sig en massa tankar.. För att ikväll åka ner till Gotland.
För å ta vara på en risig morsa och syrra! Hmm känner så där lagom in för det, men men släkt är vänner som man inte väljer?!
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
7,Skicka ett pm och berätta vad som händer och framförallt hur du agerar så ska vi säkert kunna fixa det

#0 Grattis! 
Här blir det nog en lugn dag, snöar lapphanskar här så det blir nog en lekstund i parken med Velvet hon älskar ju snön så hon blir nog nöjd.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
11,Tack ska göra det,nu har jag varit en en jättevacker skog i 3 timmar med vovvsen,söka godis och bära omkring på stockar,hoppa upp på stora stenar e kul tycker dom
,så nu sover dom så sött
.
Nu är det mat som gäller tänkte göra en lasagne idag,spetsar till det lite så kanske någon känner smaken på den också
Godkväll!
#16 Har också varit i skogen nästan två timmar. Lagt spår. Han har gått balans, hoppat över hinder i skogen. Så här är också en som sover sött. 
Jag har käkat nästan 1 kg räkor själv ikväll. Älskar skaldjur. Sambon åt annat eftersom han inte är så förtjust i skaldjur. Nu blir resten av kvällen framför tvn med tända ljus. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
17, mysigt
själv tänkte jag slå min familj o monopol hehe
#0 Jättegrattis!
Lugn och skön dag med en tur in till stan. Fönstershoppat mest men en fika blev det. Vi har precis ätit och ska ta en kvällstur med vovven innan det blir Tv mys.
Zabelle